یک‌شنبه 27 خرداد 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور برای استان‌های شمالی هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از روز جمعه 28 اردیبهشت تا شنبه 29 اردیبهشت رگبار باران، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، آبگرفتگی، رواناب، سیلابی‌شدن مسیل‌ها در 7 استان را پیش بینی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید پرکاس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از برگزاری جلسات رسیدگی به اتهامات عوامل شهادت شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان، حکم قصاص نفس برای متهم ردیف اول این پرونده صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی تا روز یکشنبه کلیه مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی لغو خواهد بود و تمامی مدیران باید در محل خدمت حتی روز جمعه حاضر باشند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس هلال احمر سبزوار تاکید کرد: به شهروندان و نیز مسافران توصیه می‌شود که با رعایت احتیاط در سفرهای بین شهری، از توقف در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، کوهنوردی، چرای دام و نیز تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع پرهیز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این اتاق آنقدر بی‌صدا است که بازدیدکنندگانی که تجربه حضور در آن را داشته‌اند، به سختی توانسته‌اند صداهای بدن خودشان را تحمل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تشدید و تداوم بارش‌ها در 7 استان کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان ماه جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خلیج فارس و تنگه هرمز طی پنج روز آینده دریای عمان شنبه و یکشنبه و دریای خزر از شنبه تا دوشنبه مواج است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این خبر فیلمی از بارش تگرگ اسفراین را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی در پی افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج در دریای خزر از امروز سه‌شنبه (25 اردیبهشت) تا صبح روز پنجشنبه (27 اردیبهشت)، هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی با صدور یک هشدار دریایی، از افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج در دریای خزر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر گفت: «توفان تندری برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین، البرز، قم، تهران، شمال شرق خوزستان و جنوب لرستان پیش‌بینی شده‌است.»