شنبه 26 خرداد 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید تا شنبه هفته آینده و بارش‌های سیل‌آسا و شدید در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز در مناطق شمال غرب، شمال شرق، و استان‌های مرکز کشور رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از رانندگان، از تاریخ اتمام اعتبار گواهینامه خود اطلاعی ندارند یا برای تمدید اعتبار آن اقدام نمی‌کنند که متاسفانه این مسئله می‌تواند مشکل زا باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هشدار نارنجی هواشناسی برای فردا؛ رگبار و باد تهران را فرا می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای تهران، اعلام کرد: با افزایش ابر در نیمه شمالی پایتخت در بعضی ساعات بارش باران، رگبار، رعد و برق وزش باد شدید و در برخی نقاط تگرگ پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی با احتمال ایجاد رگبار، رعدوبرق، آب‌گرفتگی معابر و وزش باد شدید، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در پی تداوم وزش باد شدید تا خیلی شدید و افزایش ارتفاع امواج دریا در سواحل جنوبی کشور هشدار هواشناسی دریایی سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار هواشناسی برای تهران / از عصر امروز مراقب باشید رئیس مرکز عملیات مدیریت بحران از بارش و وزش باد شدید خبر داد و گفت: از عصر امروز و فردا بارش‌ها شدید است و باد شدید هم پیش‌بینی شده است. رئیس مرکز عملیات مدیریت بحران در ادامه درباره وضعیت هوای تهران گفت: هموطنان از ایستادن کنار سازه‌های غیرثابت و داربست‌ها خودداری کنند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته عبدالمجید نادری بنی، بسیاری از محققان بارندگی‌های بهار سال جاری که در منطقه جنوب غرب آسیا، از جمله ایران، بهار مرطوب‌تری را رقم زده، به طور عمده به رویداد «ال نینو» نسبت می‌دهند.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز سامانه بارشی ضمن تقویت، شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه و ارتفاعات البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق مرکزی کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیات علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی گفت: در مورد جنوب غربی آسیای، ال نینو می‌تواند منجر به افزایش بارندگی در طول ماه‌های بهار شود. البته این مسئله صرفاً به پدیده ال‌نینو محدود نیست، بلکه عامل مهم دیگر تغییر اقلیم ناشی از افزایش گازهای گلخانه‌ای است که موجب شده است تا دمای سطح کره زمین نسبت به متوسط بلندمدت افزایش یابد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیات علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی گفت: در طی سال 2023 دمای سطح آب در اقیانوس اطلس شمالی به طور متوسط بیش از یک درجه سانتی‌گراد نسبت به متوسط بلندمدت افزایش داشته است و این روند افزایشی همچنان ادامه دارد. همین امر موجب شده است تا مقادیر بیشتری از بخار آب به سمت شرق، از جمله منطقه غرب آسیا روانه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی که احتمال سقوط اشیا از ارتفاعات و شکستن درختان را به دنبال دارد، هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اداره کل هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: از پیش از ظهر دوشنبه تا پایان ظهر سه شنبه (24 تا 25 اردیبهشت) بارش باران، گاهی رگبار شدید، رعد و برق، گاهی وزش باد خیلی شدید، در بعضی نقاط بارش تگرگ به‌ویژه در نیمه شمالی و مناطق غربی استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان جهانی هواشناسی در گزارشی به برخی مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب و هوایی ایران در سال گذشته پرداخته و نسبت به چالش های اقلیمی ایران به ویژه سیل و خشکسالی ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران در 13 استان کشور از آماده‌باش تیم‌های عملیاتی هلال احمر خبر داد.