یک‌شنبه 27 خرداد 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران در 13 استان کشور از آماده باش تیم‌های عملیاتی هلال احمر خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور روز دوشنبه: دامنه و ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شرق و شمال شرق خوزستان و جنوب لرستان تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اظهار داشت: هشدار سطح نارنجی شماره 16 سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش رگباری باران - وزش شدید باد اعلام شد. وی افزود: امروز یکشنبه: دامنه و ارتفاعات آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و شمال زنجان پیش‌بینی شده است. وی بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور روز دوشنبه: دامنه و ارتفاعات...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی در 12 استان به کشاورزان 24 استان در خصوص جلوگیری از بروز خسارت توصیه‌های مهمی را ارائه کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز در برخی مناطق شمال غرب، غرب، گیلان و از اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی از بازگشت باد و باران به پایتخت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا پنجشنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران، سمنان، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی مناطق فارس، کرمان، مرکز و شرق کشور رگبار، رعدوبرق، کاهش نسبی دما، وزش باد شدید موقتی و در مناطق...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه با تداوم فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط مرکز، شرق و دامنه، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گفته کارشناس هواشناسی، مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند؛ بارندگی در غرب کشور شدید خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهره مند بیان کرد: با توجه به اینکه در این مدت سه روز تعطیلی داریم و در احتمالا مردم به مسافرت می روند و همچنین کوچ عشایر در حال انجام است از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و مسافران و گردشگران درخواست می‌شود که خود مراقبتی را مدنظر قرار دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از مناطق کشور از امشب تا ابتدای هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

براساس این هشدار هواشناسی، از امشب در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و تگرگ رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران در روز پنجشنبه تا شنبه (13 تا 15 اردیبهشت‌ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز (سه‌شنبه، 11 اردیبهشت) تا جمعه (14 اردیبهشت) هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد. تشدید این سامانه بارشی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ را به همراه خواهد داشت.