سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل تجهیزات و ماشین‌آلات سازمان راهداری گفت: سه محور غیرشریانی و یک محور شریانی به علت برف و کولاک مسدود هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح زرد برای افزایش ارتفاع امواج در نواحی ساحلی شمال کشور بین 1 تا 1/5 متر و در فراساحل دریای خزر بین 1/5 تا 2 متر، از امروز تا یکشنبه صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در برخی ساعات وزش باد و وزش باد شدید در تهران پیش‌بینی می‌شود و هوای سرد نیز در تهران ماندگار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی نفوذ گرد و خاک عراقی به استان خوزستان، هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه و شنبه، شمال‌غرب، کاهش محسوس دمای 5 تا 7 درجه‌ای دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در نیمه شرقی، مناطق مرکزی، جنوب و جنوب غربی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: از اواخر فردا شب جهت جریانات شمال غربی خواهد شد و به سبب وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی خلیج فارس تا ابتدای هفته بعد متلاطم پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی با اعلام تقویت سامانه بارشی، درباره انسداد راه‌های روستایی و اختلال در جاده‌های مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه استان‌های واقع در رشته کوه البرز و زاگرس طی امروز و فردا هشدار صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با احتساب بارش‌های 2 روز اخیر ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ به یک متر و 80 سانتی‌متر رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز جزئیات ریزش بهمن در 20 نقطه جاده چالوس خبر داد و اعلام کرد: باتوجه به احتمال وقوع دوباره بهمن و شدت بارش‌ها در حوزه استحفاظی راهداری مازنداران با هماهنگی پلیس راه و با هدف حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران و وزش باد شدید موقتی در 20 استان خبر و نسبت به احتمال بارش برف سنگین در 12 استان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک ترفند برای رهایی از گیرافتادن در برف بدون زنجیر چرخ را در این ویدئو می‌بینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بریده شدن گَرگَر در روستای سرتنگ برزه بخش ززوماهرو موجب سقوط پنج نفر به رودخانه و کشته شدن سه نفر شد.

وب‌گاه فرارو

نصیری با تاکید بر اینکه نمی‌توان به طورکلی گفت که تهران در معرض سیل نیست، اظهارکرد: آنچه که من در مورد احتمال کم وقوع سیل در تهران گفتم با توجه به پیش‌بینی انجام شده از سوی هواشناسی برای شهر تهران بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از دیشب بارش شدید برف در پردیس و دماوند آغاز شده است و تا فردا چهارشنبه این بارش ادامه دارد. به همین دلیل مدارس در این دو شهر غیر حضوری شد.