سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به گذراندن روز‌های سردتر از نرمال نسبت به بلندمدت طی ماه گذشته، سازمان هواشناسی از نفوذ توده هوای سرد و کاهش دما بین سه تا پنج درجه سلسیوس از امروز تا چهارشنبه (2 تا 5 بهمن) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به گذراندن روزهای سردتر از نرمال نسبت به بلندمدت طی ماه گذشته، سازمان هواشناسی از نفوذ توده هوای سرد و کاهش دما بین سه تا پنج درجه سلسیوس از امروز تا چهارشنبه (2 تا 5 بهمن) خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وضعیت جوی استان تهران کمی ابری همراه با غبار محلی و در مناطق صنعتی و پرتردد شهری همراه با کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به انباشت آلاینده‌ها در چهار کلانشهر کشور و افزایش آلودگی هوا تا حد «بسیار ناسالم» هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌هایی با اشاره به نفوذ و ماندگاری هوای سرد در کشور نسبت به اختلال در انتقال حامل‌های انرژی و خسارت به کشاورزان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق مصوبه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات ستاد بحران کهیگیلویه و بویراحمد، تصمیم بر این شد تمامی دستگاه های اجرایی این استان روزهای پنجشنبه تا پایان بهمن تعطیل باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: تا چند روز آینده استان‌های ساحلی دریای خزر، فارس و بوشهر بارش‌های پراکنده و خفیف دارند و دریای عمان و غرب تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اثر ریزش بهمن در شهر نینگچی واقع در منطقه تبت چین دستکم 28 تن کشته شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سایت رسمی حسن روحانی نوشت: آدرس غلط دادن و فروکاست ناترازی گاز به یک ادغام (آن هم طبق مصوبه قانونی قبلی) صرفا تبدیل مشکل به بهانه‌ای برای حملات سیاسی است تا چاره‌اندیشی جهت حل آن.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصدنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ماندگاری هوای سرد و بروز یخبندان در این استان، از آماده‌باش مدیریت بحران خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص مه آلودگی، کاهش دید، کاهش دما و افزایش آلاینده‌ها در استان، هشدارهای سطح نارنجی و زرد صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی نقشه‌های هواشناسی تصاویر ماهواره ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی طی پنج روز آینده در سطح استان آسمان صاف تا کمی ابری در برخی مناطق گاهی با وزش باد ملایم پیش بینی می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از بارش 16 سانتی‌متر برف جدید در ایستگاه کوهرنگ خبر داد و گفت: با احتساب بارش‌های جدید، ارتفاع برف در این ایستگاه به 114 سانتی‌متر رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به علت بارش باران، 12 شهر خوزستان دچار آبگرفتگی معابر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدارس البرز 28 و 29 دی ماه به منظور مدیریت مصرف گاز و شرایط آلودگی هوا غیر حضوری شد.