سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در هشدار مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان آمده از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، اتخاذ تمهیدات لازم توسط مسئولین محترم، احتیاط در تردد بین شهری خودداری شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها امروز در نواحی شمال غربی کشور صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم فعالیت سامانه بارشی و بارش شدید برف، وزش باد شدید، کولاک برف و احتمال وقوع بهمن خبر داد و گفت: شرایط جوی برای صعود به ارتفاعات نامناسب است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی از ادامه بارش‌ها در برخی مناطق کشور خبر داده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

هشدار هواشناسی برای 16 استان صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پلیس راه مازندران از مسدود شدن محور کندوان به دلیل ریزش بهمن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی کشور در خصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی در روز پنج‌شنبه 1401/11/27 همراه با بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف در کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس و جنوب اصفهان هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: سازمان هواشناسی کشور با صدور 2 هشدار نارنجی و زرد برای 17 استان در روزهای پایانی هفته، از احتمال ایجاد مشکلات عدیده در این استان‌ها بر اثر حوادث جوی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شهر یزد وزش باد شدید سبب غبارآلود شدن هوا شده و تمام شهر رنگی از خاک گرفته است. طوفان در برخی مناطق استان از جمله دهشیر شدت بیشتری داشت و سرعت وزش باد تا 120 کیلومتر در ساعت نیز توسط هواشناسی استان ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی اصفهان در باره وقوع طوفان لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک موقت از اوایل روز چهارشنبه هفته جاری، در این استان هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران از ورود موج بارشی جدید و افزایش دما در استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالیت تمامی مدارس استان قم در نوبت عصر روز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 غیر حضوری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در مناطقی از مرکز، جنوب، جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش دید روی می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

تا چهارشنبه هفته‌جاری بارش شدید برف و باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بارش شدید برف و باران و وقوع کولاک، وزش شدید باد و احتمال ریزش بهمن در 18 استان کشور پیش بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درپی پیش‌بینی بارش شدید برف و باران و وقوع کولاک، وزش شدید باد و احتمال ریزش بهمن در 18 استان کشور جمعیت هلال احمر به حالت آماده باش درآمد.