پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری میزان

سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید باران در 13 استان از پنجشنبه تا شنبه (13 تا 15 آبان ماه) هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید باران در 13 استان از پنجشنبه تا شنبه (13 تا 15 آبان ماه) هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

در ایستگاه های میدان فتح (منطقه 9)، شهرک چشمه (منطقه 22)، اتوبان محلاتی (منطقه 14) و گلبرگ (منطقه 8) ذرات معلق کمتر از2.5 میکرون به عنوان آلاینده شاخص ثبت نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

خبرگزاری ایسنا

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به انباشت آلاینده‌ها و برقراری هوای ناسالم تا چهارشنبه (12 آبان ماه) در این استان هشدار داد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ نسبت به بارش برف در برخی استان ها و بارش شدید باران و وقوع رعد و برق و وزش باد شدید هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

در همین اطلاعیه آمده که دمای هوا در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بین 6 تا 12 درجه کاهش پیدا خواهد کرد و در مناطق مرتفع بالای 2000 متر بارش مخلوط باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پایش هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کلزاکاران استان گیلان توصیه می شود که طی چند روز آینده نسبت به کشت اقدام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی به کشور نسبت به بارش شدید باران، سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و یخ زدگی محصولات کشاورزی هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناس هواشناسی درباره آخرین وضعیت هواشناسی کشور توضیحاتی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران فردا (اول آبان ماه) در بیشتر نواحی استان افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری میزان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات جستجو و نجات برای پیدا کردن هشت کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات فشم خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح نارانجی این اداره کل، گفت: از پنجشنبه وزش بادهای شمالی در استان تشدید شده و در برخی مناطق شمالی توفان گردوخاک روی می دهد که شعاع دید افقی به کمتر از 1000 متر می رسد.

خبرگزاری دانا

علی ملاشاهی با اشاره به صدور هشدار سطح نارانجی هواشناسی گفت: از پنجشنبه وزش بادهای شمالی در استان تشدید شده و در برخی مناطق شمالی طوفان گردوخاک روی می دهد که شعاع دید افقی به کمتر از هزار متر می رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

‌اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به بارش باران در نیمه شمالی استان از کاهش دما به‌طور میانگین 6 تا 10 درجه سلیسیوس از فردا شب تا صبح شنبه (27 مهرماه تا اول آبان ماه) خبرداد.