پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عصر ایران

هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

وب‌گاه عصر ایران

اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی هم نسبت به کاهش محسوس دما (5 تا 10 درجه‌) طی روزهای شنبه تا اواسط هفته جاری در این استان اخطاریه صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش دما در 11 استان کشور به زیر صفر درجه نسبت به وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش دما در 11 استان کشور به زیر صفر درجه نسبت به وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

هواشناسی مازندران از شهروندان استان و مسافران و همچنین صیادان و دیگر فعالان حوزه دریای خزر خواسته است تا در این مدت از انجام هرگونه فعالیت دریایی بپرهیزند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران در هفت استان شمالی، کاهش نسبی دما به‌طور میانگین 4 تا 8 درجه سانتیگراد در برخی نقاط کشور و وزش باد شدید در هفت استان هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی, در ماه مهر در قسمت‌های جنوبی و مرکزی کشور بارندگی پیش‌بینی نمی‌شو.

خبرگزاری دانا

علی ملاشاهی گفت: طوفان شاهین که دیشب به نزدیک ترین فاصله به سواحل جنوب ایران رسید، پس از ادامه حرکت غرب سوی خود، به سمت جنوب - جنوب غرب متمایل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طوفان شاهین که دیشب به نزدیک ترین فاصله به سواحل جنوب ایران رسید، پس از ادامه حرکت غرب سوی خود، به سمت جنوب - جنوب غرب متمایل شد.

خبرگزاری دانا

بلافاصله پس از هشدار هواشناسی مبنی بر بروز طوفان حاره‌ای ستاد بحران سیستان و بلوچستان تشکیل و تمامی دستگاه‌های امدادرسانی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و نیروهای مسلح به حال آماده باش در آمدند.

خبرگزاری دانا

طوفان حاره ای شاهین در حال نزدیک شدن به سواحل سیستان و بلوچستان است و تاکنون 13 مورد خسارت به شبکه توزیع برق چابهار، کنارک، نگور، راسک و پلان طی وقوع طوفان حاره ای وارد و 20 اصله پایه فشار متوسط و ضعیف را نیز تخریب کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

به احتمال زیاد اگر شناورهای دریایی از سواحل خارج نشده و به جای امن منتقل نشوند، خسارت‌های زیادی به آنها وارد می شود. ضمن اینکه پیش‌بینی می شود ارتفاع موج در مناطق دور از ساحل به 6 متر و حتی بیشتر از آن نیز برسد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: کم فشار حاره ای که دیروز در فاصله 820 کیلومتری چابهار قرار داشت و امروز به چرخند حاره ای تبدیل شد، با 350 کیلومتر پیشروی به سمت شمال غرب، در آستانه ورود به دریای عمان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی از ورود یک سامانه کم فشار حاره‌ای به سواحل سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران طی امروز تا سه شنبه آینده در برخی استان‌ها خبر و نسبت به تندباد، سیلاب و آبگرفتگی معابر هشدار داد.

خبرگزاری میزان

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.