پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عصر ایران

هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد نسبتا شدید و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر از جمعه تا یکشنبه (26 تا 28 شهریورماه) هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سال‌هایی که مانند سال گذشته بارش کمتر از حد نرمال است، تعداد روزهای آلوده بیشتر می‌شود. در پاییز امسال نیز انتظار می‌رود تعداد روزهای آلوده در کشور افزایش پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران از امروز تا آخر هفته در برخی استان‌ها برای استان‌های ساحلی خلیج‌فارس و دریای عمان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با اشاره به بارش‌های 3 روزه در برخی استان‌ها و افزایش نسبی دما در استان‌های شمالی نسبت به تندبادهای لحظه‌ای و برخورد صاعقه هشدار داد.

خبرگزاری دانا

امان اله طوقی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر کاهش شدید بارندگی در فصل پاییز و شرایط خشکسالی حاکم بر منطقه، گفت: کشاورزان محصولات کشاورزی خود را بیمه کنند.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در اردبیل و سواحل دریای خزر رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در 11 استان از کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کرمی گفت: 6 کوداکوپتر را برای زمان‌های بحران خریداری کردیم و همچنین 10 عدد تابلو هشدار هواشناسی هم در مناطق کوهستانی تهران نصب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: 103 پایگاه بحران ساخته شده در اختیار شهرداری تهران است.

خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: 103 پایگاه بحران ساخته شده در اختیار شهرداری تهران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های پراکنده طی امروز و فردا در برخی استن‌ها نسبت به طوفان گردوخاک در 5 استان کشور هشدار صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق در سه استان، وقوع طوفان گرد و خاک در شش استان و افزایش دما تا 49 درجه و بالاتر در دو استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در 3 روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط هرمزگان، کرمان، فارس، نوار شمالی کشور و ارتفاعات استان‌های تهران، گیلان، سمنان، البرز، قزوین، زنجان و اردبیل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در 3 روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط هرمزگان، کرمان، فارس، نوار شمالی کشور و ارتفاعات استان‌های تهران، گیلان، سمنان، البرز، قزوین، زنجان و اردبیل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.