جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور با صدور دو هشدار زرد و نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور تا چهارشنبه (10 اردیبهشت) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - عشایر کوچرو خراسان شمالی در چند روز اخیر برای در امان ماندن از آسیب‌های بیماری کرونا، کوچ بهاره خود را به صورت مکانیزه از مراتع قشلاقی به ییلاقات آغاز کردند.

وب‌گاه فرارو

بر این اساس سازمان هواشناسی هشدار داده است که طی دو روز آینده احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر عمومی وجود دارد. از این‌رو از تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها و آبراه‌ها خودداری شود.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - تداوم پنج ساله سرمازدگی باغ‌های شهرستان شاهرود با وجود استفاده باغداران از روش‌های گوناگون مبارزه با سرما از ضرورت عزمی جدی برای تغییر رویکرد در این بخش از کشاورزی حکایت دارد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه سطح نارنجی (آمادگی) از آغاز بارش‌های رگباری و آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در این استان از عصر امروز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: با توجه به آغاز فعالیت سامانه بارشی در آسمان این استان، آبگرفتگی معابر داخل و خارج شهری و بروز سیلاب‌های موقت در مسیلها وجود دارد بنابراین لازم است مردم نکات ایمنی در این خصوص را رعایت کنند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تشدید بارش‌ها در استان و احتمال طغیان رودخانه‌هاست.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی کشور با صدورهشداری زرد از متلاطم شدن دریا و افزایش ارتفاع موج از پنجشنبه (4 اردیبهشت ماه) تا جمعه (5 اردیبهشت ماه) در دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارش‌های بهاره از بعدازظهر امروز در نیمه شمالی و ارتفاعات جنوبی این استان آغاز می‌شود.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشداری زرد از رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ در مناطق مستعد و آبگرفتگی معابر از امروز (30 فروردین ماه) تا سه شنبه (2 اردیبهشت ماه) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه و اخطاریه سطح قرمز (اقدام) درباره تقویت فعالیت سامانه بارشی از فردا نسبت به وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در این استان هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ادامه بارش باران، برف و تگرگ و تشدید آن با ورود سامانه بارشی جدید به کشور تا شنبه هفته آینده خبر داد.