جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به کاهش محسوس دما، وقوع سرما و یخبندان شبانه برای امروز (سه‌شنبه) با ورود سامانه بارشی هشدار سطح زرد و برای چهارشنبه و پنجشنبه در بخش کشاورزی هشدار قرمز صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس شبکه دامپزشکی شهرستان ابهر گفت: با توجه به هشدار هواشناسی درباره کاهش دما و سیلاب، دامداران و مرغداران مراقبت‌های لازم را مد نظر داشته باشند.

خبرگزاری دانا

گلرخ گفت: براساس آخرین نقشه های هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی تا چهارشنبه شب در استان تداوم دارد و با کاهش 10 تا 14 درجه ای دما، نسبت به سرمازدگی محصولات کشاورزی و باغی استان هشدار داده شده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف طی امروز تا پنجشنبه در 21 استان خبر و نسبت به آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و صدمه به محصولات کشاورزی هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه الف

فرمانده پلیس راه ولی‌آباد کندوان گفت: با توجه توجه به هشدار هواشناسی در ارتفاعات استان از دقایقی دیگر بارش برف سنگین و به‌صورت پایداری در راه است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - فرماندار صالح آباد در استان خراسان رضوی گفت: در پی هشدار هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب در برخی مناطق این شهرستان تمامی دستگاه‌های خدمات رسان این منطقه در آمادگی کامل به سر می‌برند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید و گردوخاک شمال، مرز شرقی و نوار غربی این استان را از روز چهارشنبه فرا می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از چهارشنبه وزش باد شدید و گردوخاک شمال استان، مرز شرقی و نوار غربی استان را فرا می گیرد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - اداره کل هواشناسی قزوین با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید و کاهش محسوس دما، نسبت به سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران نسبت به کاهش محسوس دمای هوای استان طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 19 و 20 فروردین هشدار داد و از شالیکاران خواست تا در این روزها مراقب خزانه برنج خود باشند.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - رئیس اداره هواشناسی آستارا با اعلام پیش‌بینی بارش‌های متوالی از عصر دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در این شهرستان، در خصوص آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هواشناسی استان تهران در اطلاعیه هشدار سطح نارنجی اعلام داد: وزش باد نسبتا شدید تا شدید در نواحی شمالی، نواحی مرکزی و نواحی جنوبی این استان از امروز تا فردا دوشنبه پیش بینی می شود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناس نسبت به تشدید بارش باران، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در برخی مناطق کشور طی چهار روز آینده هشدار داد.

خبرگزاری دانا

علی ملاشاهی گفت: امروز و فردا وزش باد متوسط تا به نسبت شدید مناطق مرکزی و برخی نقاط جنوب استان را فرا می گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس گروه پیشبینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز و فردا وزش باد متوسط تا به نسبت شدید مناطق مرکزی و برخی نقاط جنوب استان را فرا می گیرد.