شنبه 7 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا پنجشنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران، سمنان، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی مناطق فارس، کرمان، مرکز و شرق کشور رگبار، رعدوبرق، کاهش نسبی دما، وزش باد شدید موقتی و در مناطق...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه با تداوم فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط مرکز، شرق و دامنه، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گفته کارشناس هواشناسی، مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند؛ بارندگی در غرب کشور شدید خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهره مند بیان کرد: با توجه به اینکه در این مدت سه روز تعطیلی داریم و در احتمالا مردم به مسافرت می روند و همچنین کوچ عشایر در حال انجام است از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و مسافران و گردشگران درخواست می‌شود که خود مراقبتی را مدنظر قرار دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از مناطق کشور از امشب تا ابتدای هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

براساس این هشدار هواشناسی، از امشب در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و تگرگ رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران در روز پنجشنبه تا شنبه (13 تا 15 اردیبهشت‌ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز (سه‌شنبه، 11 اردیبهشت) تا جمعه (14 اردیبهشت) هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد. تشدید این سامانه بارشی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ را به همراه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز (سه‌شنبه، 11 اردیبهشت) تا جمعه (14 اردیبهشت) هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد. تشدید این سامانه بارشی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ را به همراه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: آخرین داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد، هوای 2 شهر خوزستان روز سه‌شنبه در وضعیت قرمز و ناسالم قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب با اشاره به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های رگباری شدید و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور گفت: در تعطیلات پیش رو، مردم از نزدیک شدن و اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی صنعت آب با اشاره به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های رگباری شدید و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور، گفت: در تعطیلات پیش رو، مردم و مسافران این استان‌ها از نزدیک‌شدن و اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهروز مرادپور با اعلام صدور هشدار نارنجی هواشناسی در لرستان اضافه کرد: رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، خطر اصابت صاعقه و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا آخر هفته در 14 استان از احتمال طغیان رودخانه‌ها، سیلاب، آب‌گرفتگی و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.