شنبه 7 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این اتاق آنقدر بی‌صدا است که بازدیدکنندگانی که تجربه حضور در آن را داشته‌اند، به سختی توانسته‌اند صداهای بدن خودشان را تحمل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تشدید و تداوم بارش‌ها در 7 استان کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان ماه جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خلیج فارس و تنگه هرمز طی پنج روز آینده دریای عمان شنبه و یکشنبه و دریای خزر از شنبه تا دوشنبه مواج است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این خبر فیلمی از بارش تگرگ اسفراین را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی در پی افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج در دریای خزر از امروز سه‌شنبه (25 اردیبهشت) تا صبح روز پنجشنبه (27 اردیبهشت)، هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی با صدور یک هشدار دریایی، از افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج در دریای خزر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر گفت: «توفان تندری برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین، البرز، قم، تهران، شمال شرق خوزستان و جنوب لرستان پیش‌بینی شده‌است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید تا شنبه هفته آینده و بارش‌های سیل‌آسا و شدید در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز در مناطق شمال غرب، شمال شرق، و استان‌های مرکز کشور رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از رانندگان، از تاریخ اتمام اعتبار گواهینامه خود اطلاعی ندارند یا برای تمدید اعتبار آن اقدام نمی‌کنند که متاسفانه این مسئله می‌تواند مشکل زا باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هشدار نارنجی هواشناسی برای فردا؛ رگبار و باد تهران را فرا می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای تهران، اعلام کرد: با افزایش ابر در نیمه شمالی پایتخت در بعضی ساعات بارش باران، رگبار، رعد و برق وزش باد شدید و در برخی نقاط تگرگ پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی با احتمال ایجاد رگبار، رعدوبرق، آب‌گرفتگی معابر و وزش باد شدید، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در پی تداوم وزش باد شدید تا خیلی شدید و افزایش ارتفاع امواج دریا در سواحل جنوبی کشور هشدار هواشناسی دریایی سطح نارنجی صادر کرد.