یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هر چند بارندگی‌ها هنوز به تهران بازنگشته است، اما پایتخت همچنان از هوای پاک میزبانی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ شریفی بیان داشت: ترافیک در مسیر خیابان آزادی محدوده شهیدان وجود دارد و شاهد تراکم ترافیک در این محدوده و البته بدون مشکل هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از اواخر روز شنبه آینده خبر داد و امروز (چهارشنبه) برای 8 استان کشور افزایش ابر، رگبار باران، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و وزش باد در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، دمای هوای تهران تا فردا چهارشنبه به 22 درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین در استان‌های جنوب شرقی کشور نیز وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به جز هفته آینده که بارش کشور کمتر از نرمال است، تا پایان اردیبهشت ماه بارش کشور در محدوده نرمال با گرایش به بیشتر از نرمال می باشد. دمای هوای کشور (به جز شمال غرب) در دو هفته آینده کمتر از نرمال است. پس از آن تا هفته پایانی اردیبهشت بیشتر از نرمال خواهد بود. بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به جز هفته آینده که بارش کشور کمتر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، تهران تا 2 روز آینده بدون بارندگی به سر می‌برد و اهواز و شهرکرد هم به عنوان گرم‌ترین و سردترین شهرهای کشور شناخته شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب‌شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار هواشناسی برای تشدید بارش ها در نواحی مختلف کشور طی دو روز آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش نسبی دما برای این استان طی هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در برخی از محورهای منتهی به استان تهران را شاهد هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز سه‌شنبه (14 فروردین) در نواحی مرکزی کرمان، برخی نقاط فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود. رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش وزش باد و بارندگی طی هفته جاری برای اغلب نقاط کشور خبر داد. صادق ضیائیان، درباره وضعیت جوی کشور گفت: بر اساس تحلیل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: امام جمعه شیراز به مردم توصیه کرد به جای آن در تعطیلات عید فطر تفریح و تفرج کنند که اول اردیبهشت ماه جلالی هم هست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعیت هلال‌احمر با صدور بیانیه‌ای نسبت به رعایت چند نکته از سوی هموطنان تأکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس سازمان غذا و دارو، با اشاره به وجود فلزات سنگین در نمک های تصفیه نشده و متفرقه گفت: نمک دریا و نمک‌های رنگی دارای انواع ناخالصی‌ها بوده که خطر سرطان زایی آنها به اثبات رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی در نواحی شرق و جنوب شرق کشور صادر شده است.