پنج‌شنبه 19 مهر 1403

هلال‌احمر و فنی و حرفه‌ای کرمان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هلال‌احمر و فنی و حرفه‌ای کرمان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

کرمان - ایرنا - جمعیت هلال احمر استان کرمان با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان نخستین گام برای کسب مهارت های فنی و حرفه‌ای در راستای پیشرفت و ارتقای شغلی اعضای جوانان برداشت.

به گزارش ایرنا، تفاهم‌نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در راستای ارتقای سطح مهارت شغلی اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و اهمیت آموزش‌های مهارتی معطوف به اشتغال برای افراد جویای کار و در راستای بهره برداری بهتر از ظرفیت ها و امکانات، منعقد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان شامگاه پنجشنبه در این آیین گفت: نیازسنجی، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی برای اعضای جوانان و داوطلب جمعیت هلال احمر، استفاده از ظرفیت ها، امکانات و توانمندی‌های 2 طرف جهت توسعه و ارتقای آموزش های مهارت فنی و حرفه ای از اهداف این تفاهم نامه است.

رضا فلاح عنوان کرد: برگزاری سمینارها، همایش ها و کارگاه های آموزشی با توجه به امکانات موجود طرفین و مشارکت در انجام پروژه های پژوهشی با استفاده از ظرفیت های موجود از دیگر اقدامات اجرایی این تفاهم نامه است.

وی تصریح کرد: چرایی ورود جمعیت هلال احمر به حوزه کسب و کارهای خرد و کارآفرینی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و نشاط اجتماعی برای نوجوانان و جوانان است.

هلال احمر زبان مشترک همه ملت‌ها است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان نیز در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: هلال احمر زبان مشترک همه ملت هاست که برای تسکین آلام بشری، صلح جهانی و ارتقای بشریت برای رسیدن به انسان ایده ال تلاش می کند.

محمدرضا جهانگیری کسب مهارت را نیز زبان مشترک همه ملت ها عنوان کرد و افزود: این تفاهم نامه در راستای کسب و کارهای خرد و کارآفرینی، فارغ از هر مرزبندی برنامه های اقتصادی، کاربردی و مفیدی برای اعضای هلال احمر رقم خواهد زد.

وی عنوان کرد: اقدامات داوطلبانه به عنوان رسالت اجتماعی و کسب مهارت های فنی 2 مورد بسیار مهم برای ارتقای دانش جوانان به شمار می‌رود.

همچنین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان در این نشست عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شد.

*س_برچسب‌ها_س*