جمعه 7 اردیبهشت 1403

همایش حقوق خانواده و رسانه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
همایش حقوق خانواده و رسانه برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشکده رفاه با همکاری پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی، مرکز مطالعات زنان و خانواده دانشگاه تهران و پژوهشگاه قوه قضائیه، همایش حقوق خانواده و رسانه را برگزار می‌کند.

حقوق زن و رسانه، حقوق کودک و رسانه، حقوق سالمندان و رسانه، حقوق فرهنگی و خانواده، حقوق ارتباطات و خانواده، حقوق خانواده و سینما، مقررات بین المللی خانواده و رسانه، مسئولیت های حقوقی و فضای مجازی، جرائم سایبری علیه خانواده، هوش مصنوعی و حقوق خانواده، مبانی فقهی و حقوقی رسانه های مکتوب، تصویری و مجازی و حقوق خانواده، قوانین رسانه های دیجیتال و حقوق خانواده، اعتبار اسناد الکترونیک در دعاوی خانواده و حقوق کودک و فضای مجازی از جمله محورهای این همایش است.

اساتید و دانشجویان می توانند چکیده مقالات خود را تا 5 دی و متن مقاله را تا 5 بهمن ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند. همچنین علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به منظور شرکت در این همایش به سایت flmc.refah.ac.ir مراجعه کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دانشکده رفاه همایش حقوق خانواده حقوق خانواده و رسانه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است