یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر از برگزاری همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبرداد و گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه از مولفه‌های مکتب سلیمانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، از برگزاری همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از دختران فعال قرآنی و با حضور خانواده روشندل حافط کل قرآن کریم، امیرهادی بایرامی و استقبال خانواده‌های قرآنی مشگین‌شهر خبرداد و گفت: این همایش معنوی به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای الگوسازی رفتاری و گفتاری این شهید والامقام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوسازی سبک زندگی حاج قاسم و مکتب سلیمانی با همکاری و مشارکت سپاه ناحیه مشگین شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، ستاد نمازجمعه، اوقاف و امورخیریه، دارالقرآن و موسسه قرآنی باغ رضوان، شهرداری و آموزش و پرورش در تالار اندیشه این شهرستان برگزار شد.

وی به تشریح جزئیات این محفل معنوی پرداخت و گفت: اجرای برنامه حفظ و خطبه‌خواتی توسط روشندل حافظ کل قرآن کریم امیر هادی بایرامی، قرائت شعر توسط خواهر عباسزاده، اجرای برنامه قرآنی و سرود دست جمعی توسط قرآن آموزان و دخترانی قرآنی از جمله برنامه‌های همایش دختران قرآنی حاج قاسم در مشگین شهر بود.

جعفری در ادامه سخنان خود تربیت قرآنی در خانواده‌ها را به عنوان حلقه مفقوده سبک زندگی در جامعه نام برد و گفت: با برگزاری محافل معنوی و الگوسازی زندگی خانواده‌های موفق در واقع بسترسازی برای تربیت آینده‌سازان کشور برپایه تعالیم اسلام و قرآن کریم است.

وی از خانواده بایرامی روشندل حافظ قرآن‌کریم به عنوان نمونه و الگوی خانواده موفق نام برد و گفت: سبک زندگی و شیوه تربیتی این خانواده باید الگوی تعالی بخش همه ایرانیان شود.

تجلیل از فعالان قرآنی مشگین‌شهر و ایستگاه نقاشی از جمله برنامه های این مراسم در گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر بود.

انتهای پیام /

همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد 2
همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد 3
همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد 4
همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد 5
همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد 6
همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد 7
همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد 8
همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد 9
همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد 10