شنبه 15 اردیبهشت 1403

همخوانی جالب همسر علیرضا بیرانوند به همراه شوهرش در کنسرت ویدئو

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
همخوانی جالب همسر علیرضا بیرانوند به همراه شوهرش در کنسرت ویدئو

ویدیویی از علیرضا بیرانوند دوروازه‌بان تیم ملی فوتبال و همسرش که در حال همخوانی با کنسرت لری فرج علیپور است منتشر شد مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. ویدیویی از علیرضا بیرانوند دوروازه‌بان تیم ملی فوتبال و همسرش که در حال همخوانی با کنسرت لری فرج علیپور است منتشر شد مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. منبع: خبرآنلاین

ویدیویی از علیرضا بیرانوند دوروازه‌بان تیم ملی فوتبال و همسرش که در حال همخوانی با کنسرت لری فرج علیپور است منتشر شد مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. منبع: خبرآنلاین

بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند کیست؟ اینستاگرام و عکس

اکرم بیرانوند متولد 1369 همسر و دختر عموی علیرضا بیرانوند میباشد آنها در سال 1389 ازدواج کردند که ثمره آن یک پسر بنام طاها و یک دختر بنام بارانا (که در سال 95 بدنیا آمد) میباشد.

بیرانوند درباره ازدواجش میگوید که زمانی از روستا برای رفتن به مدرسه به شهر آمد شبها به خانه عمویش میرفت و در آنجا رفته رفته به دختر عمویش علاقمند شد و زمانی به سن 18 سالگی رسید از پدر و مادر خود خواست که به خواستگاری دختر عمویش بروند و او را خواستگاری کنند اما عمویش پاسخ منفی داد.

بیرانوند میگوید البته حق داشتند چون ما از نظرمالی بسیار وضعیت بدی داشتیم و عمویم نمیتوانست دخترش را به من که هیچ پول و شغلی نداشتم بدهد اما در نهایت وقتی قراردادم 80 میلیون شد با ازدواج من موافقت کردند و البته دختر عمویم به من نی علاقمند بود ولی به دلیل مخالفت پدرش نمیتوانست مقاومتی کند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

همخوانی جالب همسر علیرضا بیرانوند به همراه شوهرش در کنسرت ویدئو 2
همخوانی جالب همسر علیرضا بیرانوند به همراه شوهرش در کنسرت ویدئو 3