پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

همسر شهید علیمحمدی: قلبمان با عملیات دیشب شاد شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
همسر شهید علیمحمدی: قلبمان با عملیات دیشب شاد شد

منصوره کرمی همسر دانشمند هسته‌ای شهید مسعود علیمحمدی ضمن اشاره به حمله دیشب ایران به سرزمین‌های اشغالی گفت: ما که زخم خورده اسراییل بودیم قلبمان با عملیات دیشب شاد شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، منصوره کرمی همسر دانشمند هسته‌ای شهید مسعود علیمحمدی در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم ضمن اشاره به حمله دیشب ایران به سرزمین‌های اشغالی گفت: ما که زخم خورده اسراییل بودیم قلبمان با عملیات دیشب خوشحال شد.

وی گفت: در واقع از 7 اکتبر دیگر رژیم غاصب صهیونیستی آن اسراییل قبل نخواهد شد و حملات دیشب سپاه پاسداران هیمنه این رژیم را کاملاً در هم کوبید و الحمدالله کم کم شاهد از بین رفتن اسراییل هستیم.

همسر شهید علیمحمدی افزود: به عنوان یک همسر شهید که اسرائیل موجب شهادت همسرم شد از سپاه پاسداران بابت این اقدام تشکر و قدردانی می‌کنم. خون شهدای ما دائم در خروش است و اجازه نمی‌دهد فراموش شوند.

مفتی ممتاز لبنان: اسرائیل زیر پای ایران له شد

وی با اشاره به برخی افرادی که سعی می کنند اقدام دیشب کشور را علیه رژیم متجاوز کوچک و شکست خورده جلوه دهند، گفت: این حرف ها از گلوی منافقین بیرون می آید و منافقان همیشه در این شرایط حضور دارند. اما نمایندگان واقعی کشور همان مردمی هستند که شب گذشته برای ابراز رضایت و خوشحالی از حمله ایران به اسراییل، به خیابان ها آمدند.

کرمی افزود: شب گذشته اخبار شبکه بی بی سی را دنبال می کردم و می دیدم عده ای از ایرانیان پیام میگذراند و از اسراییل می خواهند به ایران حمله کند، واقعاً جای تعجب دارد و حتما این ها کسانی هستند که بویی از غیرت و وطن پرستی به مشامشان نخورده است.