پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

همکلامی با مادر شهید حدادیان موجب مباهات و درس‌آموزی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
همکلامی با مادر شهید حدادیان موجب مباهات و درس‌آموزی است

تهران - ایرنا - مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور زنان و خانواده، به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهید امنیت، «محمدحسین حدادیان» گفت: همکلامی با خانواده، بالاخص مادر مکرمه شهید موجب مباهات و درس‌آموزی است.

به گزارش ایرنا از «ایثار»، فریده اولادقباد، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور زنان و خانواده روز شنبه در این دیدار که با همراهی محمد غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ انجام شد، ضمن تشکر از پذیرش میزبانی خانواده شهید، بر لزوم استعانت از شهدا برای قرار داشتن در امتداد مسیر پرنورشان تأکید کرد.

اولادقباد ضمن اعلام آمار 13 هزار و 500 نفر شهدای نیروی انتظامی و امنیت، به نحوه شهادت بسیار مظلومانه این شهید 22 ساله اشاره و تأکید کرد: همکلامی با خانواده، بالاخص مادر مکرمه شهید موجب مباهات و درس‌آموزی است.

محمد غفوری، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ هم ضمن تبریک ایام ماه ربیع‌الاول و میلاد حضرت ختمی مرتبت (ص) بر مسئولیتی که به دوش کارکنان و مسئولان بنیاد در خدمت‌رسانی به خانواهای شهدا و ادامه دادن راه روشن شهدا قرار داده شده است، اشاره کرد.

لازم به ذکر است پدر شهید محمد حسین حدادیان ضمن تشریح اتفاقات رخ داده پس از شهادت فرزندش و فعالیت‌های فرهنگی این خانواده شهید در سراسر کشور؛ تقویت فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به طور خاص برگزاری یادواره‌های شهدا و همچنین مزین کردن معابر شهرها علی‌الخصوص شهر تهران به نام شهدای امنیت را خواستار شد.

محمدحسین حدادیان، در 23 دی ماه سال 74 که مصادف با 22 شعبان المعظم بود، پا به عرصه وجود گذاشت. دانشجوی علوم سیاسی بود. از 7 سالگی عضو بسیج بود و در مسجد فعالیت می‌کرد. محمد حسین دنیایی نبود و به دنیا تعلق نداشت، پیرو خط ولی فقیه بود و تمام مستحبات و واجبات شرعی و دینی را انجام می‌داد. در بسیج هم بسیار فعال بود و خالصانه به انقلاب و مردم خدمت می‌کرد.

بعد از 22 سال زندگی پرخیر و برکت سرانجام در سحرگاه شهادت بی بی دوعالم یعنی سوم جمادی الثانی (96/12/1) روح عاشق و ملکوتی ایشان را مادر سادات خریدند و شهادت را که بهای عاشقانه زندگی کردنش بود به او اعطا نمودند و به صورت ویژه در شب شهادت بی‌بی، مهمان خانم فاطم‌الزهرا سلام‌الله‌علیها شدند. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

*س_برچسب‌ها_س*
همکلامی با مادر شهید حدادیان موجب مباهات و درس‌آموزی است 2
همکلامی با مادر شهید حدادیان موجب مباهات و درس‌آموزی است 3