جمعه 31 فروردین 1403

«هناس» روایتی ملتهب در ژانر بیوگرافی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
«هناس» روایتی ملتهب در ژانر بیوگرافی

تهران - ایرنا - بیوگرافی جزو ژانرهای نادر در سینمای ایران است که حسین دارابی در دومین ساخته سینمایی خود به سراغ آن رفته؛ «هناس» روایتی ملتهب از دهه نود جامعه ایران رفته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پروژه، همزمان با انتشار لحظاتی از فیلم سینمایی هِناس به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه، لوگوی این فیلم سینمایی با طراحی محمد روح‌الامین رونمایی شد.

این نخستین ایفای نقش بیوگرافیک مریلا زارعی در سینمای ایران محسوب می‌شود.

ژانر بیوگرافی جزو ژانرهای نادر در سینمای ایران است که کمتر بدان پرداخته شده است. اکنون حسین دارابی در دومین ساخته سینمایی خود به سراغ روایتی ملتهب از دهه نود جامعه ایران رفته است.

در این فیلم مریلا زارعی و بهروز شعیبی پس از گذشت سال‌ها از ساخت فیلم گزارش یک جشن، با یکدیگر همبازی شده‌اند و زوج اصلی این فیلم هستند. زارعی با بازی در هِناس، تجربه یک نقش متفاوت را از سر گذرانده و پس از 3 سال در مقام بازیگر با فیلمی جدید به جشنواره فیلم فجر می‌آید.

هِناس با نام پیشین صورت فلکی به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، محصول سازمان سینمایی حوزه هنری است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود.

وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و بازیگر خردسال کوثر حیدری سایر بازیگران این فیلم هستند.

هِناس به قلم احسان ثقفی و مهدیه عین‌الهی، روایت تلاش‌های عاشقانه زنی است برای بیرون کشیدن زندگی‌اش از تشویش و تلاطم‌...

برچسب‌ها