جمعه 10 فروردین 1403

هنر انقلاب

هنر انقلاب

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در نخستین بخش از «ساعت به وقت قدس» با حضور محمد شاهدی تحلیلگر و مجریان برنامه، اخبار مقاومت و سرزمین‌های اشغالی از جمله اعتراضات سراسری در تل آویو و شهر‌های دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد. در بخش بعدی سوسن الهمه به بررسی داغ ترین‌های فضای مجازی می‌پردازد. گفتگو با سیدمسعود شجاعی طباطبایی، کاریکاتوریست و چهره برتر هنر انقلاب درباره هنر مقاومت در...

وب‌گاه خبر آنلاین

«ساعت به وقت قدس» این هفته همزمان با ایام تاسوعا و عاشورا با حضور یک نویسنده و پژوهشگر تاریخ اسلام به تشابهات قیام عاشورا با مقاومت در فلسطین می‌پردازد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برنامه ناگهان حسین (ع) یک برنامه مذهبی است برای اطلاع بیشتر درباره برنامه ناگهان حسین (ع) با ما همراه باشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برگزار کننده نمایشگاه نقاشی «همچنان پابرجا» گفت: نمایشگاه نقاشی رویدادی است با رویکردی پژوهشگرانه که این گنجینه را به دور از هر گونه پیش داوری، به تماشا درآورده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به‌عنوان یک رویداد در حوزه کتاب نگاه نمی‌کنیم، بلکه نمایشگاه یک رویداد ویژه برای نشاط اجتماعی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

این مملکت را امام زمان (عج) نگه داشته، زور نزنیم. بیاییم با مردم و انقلاب همراه شویم. چرا این‌همه کار ساخته می‌شود اما هیچ‌کدام در مسیر هنر انقلاب نیست؟ چه کسی نمی‌گذارد ما کار کنیم؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌امین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران، محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنر‌های تجسمی و رئیس شورای سیاستگذاری سی‌امین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران با صدور حکمی مینا صدری هنرمند شناخته‌شده عرصه نگارگری و مجسمه‌سازی را به‌عنوان دبیر و عضو شورای سیاستگذاری این رویداد هنری منصوب کرد. این نخستین بار است که یک بانوی هنرمند به عنوان...

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای سیاستگذاری سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با صدور حکمی مینا صدری را به‌عنوان دبیر و عضو شورای سیاستگذاری این رویداد هنری منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل هنرهای تجسمی و رئیس شورای سیاستگذاری سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با صدور حکمی، مینا صدری را به‌عنوان دبیر و عضو شورای سیاستگذاری این رویداد هنری منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اگر از زبان هنر برای پیشگیری و فرهنگ سازی مقابله با مواد مخدر استفاده نکنیم قطعا موفق نخواهیم شد.

خبرگزاری مهر

تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون هنری حوزه هنری و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، پیام خود را به رویداد هنری مباهله و جشنواره تئاتر قدمگاه ارسال کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز در افتتاحیه طرح ملی «اعتلاء» طی سخنانی اظهار داشت: اساس درگیری ما با آمریکا این است که می‌خواهیم مسیر مستقیم واقعی را برویم اما آمریکا می‌خواهد ما را درمسیری بیندازد که خودش تعریف می‌کند. هنر انقلاب اسلامی این است که راه مستقیم را تشخیص داده و در این مسیر حرکت می‌کند.