پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

هنر نمایشی

هنر نمایشی

خبرگزاری تسنیم

کوروش زارعی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون در میان صحبت‌هایش درباره اهمیت ساخت آثار فاخر دینی و مذهبی به این نکته اشاره کرد که با او درباره بازی در سریال «سلمان فارسی» و سریال «حضرت موسی (ع)» صحبت‌هایی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نویسنده و کارگردان تئاتری گفت: نمایش آیینی مانند یک موجود زنده است و متولی کار‌های فرهنگی مردم هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایندرا نویی یکی از ثروتمندترین زنان تاریخ است و با مجموع دارایی 43 میلیارد دلار در جمع موفق‌ترین روسای کمپانی‌های جهان قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این دیدار نوروزی گفت: مخاطب‌محوری، مرکزمحوری و نوجوان‌محوری خطوط کلی سیاست‌گذاری ما را در سال جاری تشکیل می‌دهد. وی ضمن تاکید بر تولی‌گری کانون و به حداقل رساندن تصدی‌گری آن گفت: سیاست اولیه ما بحث «مخاطب‌محوری» است. همچنان که وزیر آموزش و پرورش گفتند جمعیت ما میلیونی است و ما باید این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: در تلاشیم تا بتوانیم واسطه‌گری را در تولید و توزیع پارچه چادر مشکی به حداقل برسانیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیش‌فروش اینترنتی نمایش «طلوع خونین» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی و تهیه‌کنندگی داود زارع گاریزی، که از ساعت 21:00 روز دوشنبه، بیستم فروردین‌ماه 1403 در سالن استاد فرهاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود، از امروز در سایت تیوال با تخفیف ویژه ایام پیش فروش آغاز شد. مسعود طیبی کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه که تنها کارگردان ایرانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

امسال، خسرو شکیبایی در جهانی دیگر 80 ساله شده است، مهمانان عزیزی، چون داریوش مهرجویی و کیومرث پوراحمد را هم در کنار خود دارد.

خبرگزاری تسنیم

محمد اله یاری فومنی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در پیامی هفتم فروردین مصادف با روز ملی هنرهای نمایشی را تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت روز تئاتر جمعی از مدیران هنرهای نمایشی پیام‌های را نوشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفتم فروردین (روز ملی هنرهای نمایشی) در پیامی تاکید کرد: تئاتر، انتظار برای اتفاقی نو و فرصتی تازه برای زندگی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در پیامی ضمن تبریک هفتم فرودین مصادف با روز ملی هنرهای نمایشی گفت: تئاتر آینه‌ای است که همواره در طول تاریخ بازتابی قوی از جوامع ارائه کرده و در کشور ما نیز از دیرباز تاکنون این هنر جلوه و ظهور خاصی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

امیر مشهدی عباس کارگردان و نمایش نامه‌نویس گفت: حتی یک قدم هم از تئاتر روز دنیا عقب نیستیم؛ تفاوت اینجاست که کشورهای دیگر به تئاتر کودک و نوجوان به عنوان ابزار آموزشی، تعلیمی نگاه می‌کنند اما در ایران از آن غافلیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاسیس بنیاد تئاتر ملی ایران، برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی در شرایط ایران‌هراسی و آغاز احداث حریم تئاتر شهر را از مهم‌ترین دستاوردهای تئاتری در سال 1402 دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی از هنرمندان و مدیران تئاتر کشور برای تنظیم سند تحول در هنرهای نمایشی و تاسیس بنیاد تئاتر ملی ایران تشکر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی از تلاش هنرمندان و دست‌اندرکاران تئاتر در مسیر ارتقای سطح فرهنگ جامعه، قدردانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدتی است لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها در نوبت بررسی در صحن مجلس یازدهم است که باید ببینیم در این دوره از مجلس به سرانجام می‌رسد یا خیر.