جمعه 13 مهر 1403

هنوز دستوری مبنی بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی زنجان صادر نشده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هنوز دستوری مبنی بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی زنجان صادر نشده است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با شروع موج چهارم طبق مصوبات ستاد کرونا باشگاه‌های ورزشی تعطیل شده و تاکنون دستوری مبنی بر بازگشایی اماکن ورزشی از سوی ستاد کرونا استان زنجان صادر نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به اینکه استان زنجان از لحاظ وضعیت کرونایی در شرایط نارنجی قرار دارد، باشگاه‌های ورزشی نیز تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: با شروع موج چهارم طبق مصوبات ستاد کرونا باشگاه‌های ورزشی تعطیل شده و تاکنون دستوری مبنی بر بازگشایی اماکن ورزشی از سوی ستاد کرونا استان زنجان صادر نشده است.

امانی در خصوص نحوه فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای زرد بیان کرد: علی‌رغم اینکه چند شهرستان استان زنجان در وضعیت زرد قرار دارند اما هنوز هیچگونه دستورالعملی مبنی بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی در این شهرستان‌ها نیز ابلاغ نشده است.

وی ابراز کرد: باشگاه‌های ورزشی در شهرهای دارای وضعیت آبی و زرد، امکان فعالیت دارند اما هنوز دستورالمعلی در این رابطه صادر نشده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص فعالیت باشگاه‌های بدنسازی که در گروه شغلی 2 قرار گرفته یودند، گفت: باشگاه‌های بدنسازی در گروه شغلی 2 قرار گرفته بودند اما در این رابطه نیز سختگیری شد و دوباره به گروه شغلی 3 بازگشت و شرایط فعالیت باشگاه‌های بدنسازی سخت شد.

وی با بیان اینکه قبلا باشگاه‌های بدنسازی در شرایط نارنجی امکان فعالیت داشتند، اظهار داشت: اما اکنون اینگونه نیست و شرایط سخت شده و امکان فعالیت ندارند.

امانی تصریح کرد: بر این اساس باید وضعیت شهرها در رنگ زرد قرار گیرد تا هم باشگاه‌های بدنسازی و هم سایر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی بتوانند با مجوز ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در صورت صدور مجوز فعالیت از ستاد کرونا نظارت دقیق و جدی بر نحوه فعالیت باشگاه‌های و اماکن ورزشی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام /