یک‌شنبه 1 مهر 1403

هوای گرم تا چه زمانی میهمان تهرانی‌هاست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
هوای گرم تا چه زمانی میهمان تهرانی‌هاست؟

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده مردم پایتخت تا روز سه‌شنبه هفته جاری هوای به نسبت گرم را تحمل خواهند کرد اما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و در واقع آخرهفته کاهش نسبی دمای هوا برای این استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی این استان در سه روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات با غبار رقیق محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین براساس این پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه تا پنجشنبه هفته جاری، آسمان کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات استان تهران در برخی ساعات رگبار پراکنده باران موردانتظار است.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: همچنین از بعدازظهر سه‌شنبه تا روز پنجشنبه در پاره‌ای نقاط به ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی، گاهی وزش باد شدید، خیرش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی قابل پیش‌بینی است.

طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل هواشناسی استان تهران تا روز سه‌شنبه افزایش نسبی دما و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش دما در سطح این استان مورد انتظار است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید