پنج‌شنبه 3 آبان 1403

هیچ‌کس نمی‌تواند جای امیر غفور را پر کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هیچ‌کس نمی‌تواند جای امیر غفور را پر کند

سرمربی تیم شهداب یزد معتقد است جای امیر غفور پر شدنی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم شهداب یزد بعد از پیروزی تیمش برابر نماینده کویت گفت: "به تمام هواداران تبریک می‌گویم. مرحله گروهی تمام شد و سعی کردیم این سه بازی را به خوبی پشت سر بگذاریم تا تیم را برای مرحله حذفی آماده کنیم. درست است که در بازی امروز از امیر غفور استفاده نکردم اما بازیکنان دیگر نمی توانند جای امیرغفور را پر کنند. او یک استثنا در والیبال ایران است. غفور سال هاست برای تیم ملی ما زحمت می‌کشد. "

ویدئو: 352599

سرمربی شهداب ادامه داد: "محسن دلاوری نیز بسیار زحمت کشید و من سعی کردم با انتخابش برای جام باشگاه‌های آسیا مزد زحماتش را بدهم، او پتانسیل و تجربه خوبی دارد و چه چیز بهتر از جام باشگاه‌های آسیا است؟ تعداد زیادی از بازیکنان حاضر در مسابقه اولین حضور خود در جام باشگاه‌های آسیا را تجربه می کنند. بنده به عنوان مربی تاکنون فقط یکبار توفیق حضور در جام باشگاه‌های آسیا را داشتم.

بازی بعدی با گاز عراق بازی آسانی نیست اینجا هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم، امروز بازیکنان صحنه‌هایی را رقم زدند که باعث انرژی دادن به سالن مسابقه شد. با تمام وجود ادامه می‌دهیم تا مقام اولی را کسب کنیم. جوانان حاضر در جام باشگاه های آسیا باید قدر این فرصت را بدانند و از لحظه به لحظه آن لذت ببرند."