دوشنبه 9 مهر 1403

هیچ گونه کاهش سهمیه آرد در نانوایی های استان زنجان اعمال نشده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هیچ گونه کاهش سهمیه آرد در نانوایی های استان زنجان اعمال نشده است

مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به شلوغی مقطعی برخی نانوایی ها گفت: هیچ گونه کاهش سهمیه آرد در استان انجام نشده و حتی در ماه‌های اخیر بیش از سهمیه آرد به نانوایی‌ها ارسال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم رافت‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از زمان واگذاری امور مربوط به بازرسی بازار محصولات کشاورزی و به الطبع آن گندم، آرد و نان؛ بحث نظارت و بازرسی بر این واحد‌ها در تمام نقاط استان بر عهده جهاد کشاورزی قرار گرفته و با همکاری اداره کل غله، بسیج اصناف، پلیس امنیت اقتصادی روزانه بر اساس شکایت‌های مردمی و سایر شاخص‌هایی که مد نظر سازمان است در دو شیفت صبح و عصر کار نظارت انجام می‌گیرد.

وی افزود: کم‌فروشی، گران‌فروشی، تعطیلی غیر مجاز، کاهش ساعت پخت نان، استفاده خارج از شبکه آرد را مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز پرونده تشکیل شده و به تعزیرات ارسال می‌شود.

مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: هیچ گونه کاهش سهمیه آرد در استان انجام نشده و حتی در ماه‌های اخیر بیش از سهمیه آرد به نانوایی‌ها ارسال شده و تعداد نانوایی‌های دو شیفته نیز افزایش یافته است.

وی با اشاره به شلوغی برخی نانوایی‌ها در برخی مقاطع اذعان کرد: عرضه نان بیش از گذشته بوده و اگر واحدی شلوغ بوده و نیازمند آرد مازاد باشد می تواند این موارد را به جهاد کشاورری و یا اداره غله اطلاع‌رسانی کند و پس از بازرسی آرد مازاد دریافت نماید.

رافت‌نیا بیان کرد: مردم می‌توانند با شماره تلفن 124 شکایت خود را در خصوص نانوایی‌ها، ثبت کرده و کد رهگیری دریافت نمایند و برای پیگیری‌های بعدی از آن استفاده کنند.

انتهای پیام /