جمعه 10 فروردین 1403

والیبال نوجوانان آسیا | ژاپن، برنده دوئل مدعیان

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
والیبال نوجوانان آسیا | ژاپن، برنده دوئل مدعیان

تیم والیبال نوجوانان ژاپن در یکی از دو دیدار حساس روز دوم مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا بر کره غلبه کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات والیبال قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا امروز (سه‌شنبه 25 مرداد) با انجام سه دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

تیم‌های کره جنوبی و ژاپن در یکی از دو دیدار حساس روز دوم مسابقات از گروه B به مصاف هم رفتند که برنده این بازی، ژاپنی‌ها با حساب 3 بر 2 بودند.

کره به عنوان یکی از بلند قامت‌ترین تیم‌های حاضر در مسابقات در ست نخست از این فاکتور، بهترین استفاده را کرد و 25 بر 21 برنده شد. تیم ژاپن در ست‌های دوم و سوم اما راه حملات حریف را بست و با توپگیری داخل میدان، مثال زدنی 25 بر 18 و 25 بر 14 به پیروزی رسید. کره در ست چهارم با حمایت اندک تماشاگران پر سر رو صدای خود به جریان بازی برگشت و به پیروزی 25 بر 15 حریف مدعی خود را غافلگیر کرد.

ست پنجم، بسیار نزدیک پیگیری شد و هر دو تیم برای هر امتیاز، تمام تلاش خود را به کار گرفتند اما در نهایت، ژاپن با نتیجه 15 بر 13 پیروز این ست و 3 بر 2 برنده مسابقه شد.

ژاپن با کسب 2 پیروزی متوالی، صدرنشین گروه B شد.

کادر فنی تیم ملی ایران نیز با دقت این مسابقه را زیر نظر داشتند. قضاوت این مسابقه بر عهده کیوان عابدزاده، داور ایرانی رقابت‌ها بود.

تیم والیبال نوجوانان ایران نیز از ساعت 17 در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف چین می‌رود.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا که از روز دوشنبه 24 مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است تا روز دوشنبه 31 مرداد ادامه خواهد داشت.

والیبال نوجوانان آسیا | هند از سد تایلند گذشت