شنبه 21 مهر 1403

واژگونی پژو درمحور زمان آباد - بردسکن چهار کشته و یک مجروح داشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
واژگونی پژو درمحور زمان آباد - بردسکن چهار کشته و یک مجروح داشت

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی خودروی سواری پژو 206 در کیلومتر20 محور زمان آباد - بردسکن، چهار کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

ناصر سلمانپور عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این حادثه که ساعت 16 در نزدیکی روستای گرماب روی داد، چهارتن سر صحنه جان دادند.

وی ادامه داد: یک تن از سرنشینان خودرو دچار جراحت شدید شد که پس از اقدامات نخستین توسط اورژانس 115 بیارجمند، برای مداوای بیشتر با توجه به نزدیکی محور به استان خراسان رضوی با اورژانس هوایی سبزوار به بیمارستان این شهر منتقل شد.

یکنواخت بودن راه ها، نبود امکانات کافی برای استراحت رانندگان و نیز ایمن نبودن برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان های شاهرود ومیامی باعث حوادث رانندگی به ویژه انحراف از راه و واژگونی خودروها می شود.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 50 کارشناس در 15پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

سالانه دست کم 15 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.

روستای زمان آباد از توابع بخش بیارجمند شاهرود و در جنوب شرقی استان سمنان قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*