دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

واکسیناسیون

واکسیناسیون

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، درباره ماجرای اضافه شدن 2 واکسن به برنامه واکسیناسیون اجباری کودکان توضیح داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه دارویی نیواد فارمد سلامت با هدف توسعه واکسن‌های نیاز کشور فعالیت خود را از آذر 1397 آغاز کرده است. این شرکت با هدف ارتقای سلامت جامعه، اقدام به تولید واکسن‌های انسانی کرده و در این راستا با توجه به اولویت‌های کشوری اقدام به توسعه سه واکسن آنفلوانزای فصلی، روتاویروس و اچ پی وی (HPV) کرده است. همچنین توسعه چند محصول جدید نیز در برنامه پیشروی...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان که موفق به تولید واکسن پیشگیری از سرطان‌های ناشی از ویروس پاپیلومای انسانی با یک چهارم قیمت نمونه خارجی شده از آمادگی این شرکت برای تأمین نیاز کشورهای منطقه و شمال آفریقا به این واکسن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تنها سه روز پس از انفجار مرگبار علیه نیروهای امنیتی در شمال غرب پاکستان، در حمله‌ای دیگر به ماموران پلیس واقع در ایالت خیبرپختونخوا دست کم 4 نفر کشته شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موارد ابتلا به بیماری‌های تنفسی، کووید و آنفلوانزا در اروپا رکورد زده و ایتالیا هم اعلام کرده برای مقابله با این موج شدید باید اقدامات هماهنگی در نظر گرفته شود. موارد ابتلا به بیماری‌های تنفسی، کووید و آنفلوانزا در اروپا رکورد زده و ایتالیا هم اعلام کرده برای مقابله با این موج شدید باید اقدامات هماهنگی در نظر گرفته شود. به گزارش عرشه آنلاین، همزمان با افزایش موارد ابتلا به کووید و آنفلوانزا...

وب‌گاه گسترش

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار کرد: امروز 40 تا 45 درصد مرغ گرم توزیع و این مرغ با قیمت 76 هزار تومان در مراکز عمده عرضه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان برخی از سبک‌های زندگی را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند خطر سرطان را تا 30 درصد کاهش دهد. محققان برخی از سبک‌های زندگی را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند خطر سرطان را تا 30 درصد کاهش دهد. به گزارش عرشه آنلاین، به نقل از بهداشت نیوز رعایت بیشتر توصیه‌های پیشگیری از سرطان که سبک زندگی سالم را تشویق می‌کند، خطر ابتلا به انواع سرطان‌ها و برخی سرطان‌های خاص را کاهش می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی قرار بود پروازهای حج عمره پس از وقفه 9ساله چهارشنبه گذشته ازسرگرفته شود که به‌دلایل نامعلوم عربستان سعودی هنوز مجوز انجام این پروازها را صادر نکرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افسردگی پس از زایمان احساس قوی و عمیقی از اندوه و اضطراب و خستگی است که تا مدتی طولانی بعد از زایمان با مادر باقی می‌ماند. این احساس‌ها می‌توانند مراقبت مادر از خودش و فرزندش را سخت کنند. افسردگی پس از زایمان در هر زمانی بعد از به‌دنیاآوردن کودک می‌تواند رخ دهد. افسردگی پس از زایمان احساس قوی و عمیقی از اندوه و اضطراب و خستگی است که تا مدتی طولانی بعد از زایمان با مادر باقی می‌ماند....

وب‌گاه عرشه آنلاین

زائران حج عمره حتما پیش از عزیمتشان به سرزمین وحی واکسن مننژیت را تزریق کنند. زائران حج عمره حتما پیش از عزیمتشان به سرزمین وحی واکسن مننژیت را تزریق کنند. به گزاشر عرشه آنلاین؛ طاهر درودی؛ معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان اعزام زائران حج عمره به حجاج توصیه می‌کنیم قبل از اعزام به سرزمین وحی واکسن مننژیت را تزریق کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از زائران حج عمره درخواست کرد که قبل از عزیمت به سرزمین وحی واکسن مننژیت را تزریق کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از زائران حج عمره درخواست کرد که قبل از عزیمت به سرزمین وحی واکسن مننژیت را تزریق کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

با نزدیک شدن به زمان اعزام زائران حج عمره، معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از زائران خواست تا قبل از عزیمت به سرزمین وحی، واکسن مننژیت را تزریق کنند.