پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

واکسیناسیون

واکسیناسیون

وب‌گاه گسترش

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت بیان کرد که با توجه به افزایش نرخ تورم در کشور، قیمت خودروها هم ارزان نمی‌شود. او اظهار داشت که فقط با ارزان شدن قیمت محصولاتی مانند مرغ، گوشت، روغن و سایر اجناس، قابلیت ارزان شدن خودروها وجود خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل روابط عمومی انستیتو پاستور ایران با اشاره به تولید 16 میلیون دوز واکسن پاستور در دولت سیزدهم، از آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای تولید واکسن‌های "پنوموکوک" و "روتاویروس" خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال احمر در سال‌های اخیر با وجود تحریم‌های ظالمانه، تمام تلاش خود را کرده تا به مردم آسیب‌دیده در حوادث، بیماران و خانواده‌های نیازمند خللی وارد نشود, همچنین با نوآوری در خدمت، فعالیت‌های خود را گسترش داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فرشیدی روز شنبه در نشست خبری دهه فجر که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد اظهار داشت: واکسن‌های پنوموکوک و روتاویروس وارد برنامه واکسیناسیون کشور شده‌اند و به محض ورود این واکسن ها، وارد مرحله عملیاتی شده و از یکی از استان‌های جنوبی واکسیناسیون را آغاز می‌کنیم. وی با بیان اینکه برنامه ریشه کنی هپاتیت سی (C) در دستور کار وزارت بهداشت قرار...

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه در روز‌های اخیر مقداری موارد بروز سرماخوردگی و آنفلوآنزا افزایش یافته است، گفت: مطابق هر سال، معمولا در بهمن ماه ممکن است پیک کوچکی از آنفلوآنزا را داشته باشیم.

وب‌گاه فرارو

معمولا موارد آنفلوآنزا در اواسط آبان شروع شده و در آذرماه به پیک می‌رسد و پس از آن نیز به تدریج کاهش می‌یابد، همچنین معمولا در بهمن ماه نیز ممکن است پیک کوچکی از آنفلوآنزا را داشته باشیم. امسال نیز همانطور که پیش‌بینی می‌شد بروز موارد آنفلوآنزا و سرماخوردگی‌ها چند هفته‌ای زودتر شروع شد و نیمه اول آذر ماه به حداکثر خود رسید و به تدریج هم از میزان بروز موارد کاسته شد.

وب‌گاه فرارو

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1402 می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1402 را به خدمت فراخواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اطلاعیه ای که سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرده مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1402 در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از اصلی‌ترین مشکلات ثبت‌نام کنندگان در لاتاری آمریکا، نداشتن اطلاعات کافی است. بسیاری از اشخاص فکر می‌کنند پس‌ازاینکه نامشان به‌عنوان یکی از افراد خوش‌شانس اعلام شد، کار تمام‌شده و آن‌ها ویزای آمریکای خود را دریافت کرده‌اند. درحالی‌که این فکر کاملاً اشتباه است. به این نکته توجه داشته باشید که به‌منظور آگاهی از وضعیت خود و انجام امور لازم باید از چگونگی اعلام اسامی و زمان آن آگاه...

خبرگزاری تسنیم

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1402 می بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.

وب‌گاه الف

سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، زین‌العابدین رضوی خرم، استاندار جهادی و انقلابی آذربایجان شرقی، پس از عمری مجاهدت در راه آرمان های نظام و انقلاب و تحمل جراحات ناشی از جنگ، لحظاتی قبل دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار آذربایجان‌شرقی، زین العابدین خرم، بر اثر بیماری ریوی دقایقی پیش درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار آذربایجان‌شرقی، زین العابدین خرم، بر اثر بیماری ریوی دقایقی پیش درگذشت.