دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

واکسیناسیون

واکسیناسیون

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرو انعکاس نامطلوب و تحریف آمیز دیدگاه برخی ذینفعان راهبردی حوزه سلامت درباره خدمات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در فضای مجازی و شماری از رسانه‌های بیگانه، لازم به تأکید است که این وزارتخانه همواره تلاش کرده تا در چهارچوب رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و دستورات صریح ریاست محترم جمهوری تمام توان خود را در جهت ارائه خدمت مطلوب به مردم بکار گیرد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشتاعلام کرد که واکسن های روتاویروس و پنوموکوک از بهمن به برنامه ایمن سازی کشور افزوده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشتاعلام کرد که واکسن های روتاویروس و پنوموکوک از بهمن به برنامه ایمن سازی کشور افزوده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: دکتر سید محسن زهرایی ابراز امیدواری کرد که واکسن‌های روتاویروس و پنوموکوک از بهمن ماه به برنامه ایمن‌سازی کشور افزوده شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت بهداشت در پاسخ به سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های بیگانه کارنامه‌خوانی سلامت را منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت گفت: واکسن های روتاویروس و پنوموکوک از بهمن ماه به برنامه ایمن سازی کشور افزوده می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در برنامه جدید واکسیناسیون کودکان برای مقابله بیشتر با بیماری‌های عفونی و باکتریایی، تزریق اجباری 2 واکسن به جدول واکسن‌ها اضافه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت گفت: واکسن های روتاویروس و پنوموکوک از بهمن ماه به برنامه ایمن سازی کشور افزوده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران سومین کشور تولیدکننده واکسن HPV است و پیش‌بینی می‌شود با تولید انبوه این واکسن در سال‌های آینده، ورود سالانه نزدیک به 50 میلیون دلار ارز به داخل کشور را شاهد باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت اعلام کرد: دو واکسن روتاویروس و پنوموکوک از بهمن ماه به برنامه ایمن سازی کشور اضافه شده و با تامین واکسن در هفته‌های بعد در سراسر کشور، انجام خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

برنامه واکسیناسیون کودکان کشور از ماه آینده تغییر می‌کند و دو واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون کشوری کودکان اضافه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت درباره ماجرای اضافه‌شدن 2 واکسن به برنامه واکسیناسیون اجباری کودکان توضیح داد. رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت درباره ماجرای اضافه‌شدن 2 واکسن به برنامه واکسیناسیون اجباری کودکان توضیح داد. چندی پیش برخی مقامات وزارت بهداشت اعلام کرده بودند که دو واکسن به‌نام‌های "پنوموکوک" و "روتاویروس" قرار است به برنامه...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان این‌که عرضه دارو از محلی غیر از داروخانه خطرناک است، گفت: متاسفانه بخش قابل توجهی از شیرخشک، قاچاق می‌شد اما با توزیع آن بر اساس کد ملی نوزادان، شیرخشک به مصرف‌کننده واقعی می‌رسد.