پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

واکسیناسیون

واکسیناسیون

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد، گفت: هدف مهار تورم کشور در کوتاه‌مدت مستلزم ثبات در بازار ارز است و هر گونه نوسان در بازار ارز این تحقق این هدف را مشکل خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

در مطالعه انجام شده توسط دانیال نیری کارشناس دانشگاه ایالتی هومبولت کالیفرنیا ثبت حمله سگ‌های ولگرد به حداقل 17گونه پستاندار در ایران گزارش شده که منجر به کشتار 141 حیوان از این 17 گونه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیماری‌های ویروسی سرخک و آنفولانزا به ویژه در بین کودکان آسیای مرکزی شیوع پیدا کرده است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی اقتصادی دولت در پاسخ به خبرنگاری اقدامات مهم دولت را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه واکسیناسیون کودکان کشور از ماه آینده تغییر می‌کند و دو واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون کشوری کودکان اضافه می‌شود. برنامه واکسیناسیون کودکان کشور از بهمن‌ماه تغییر می‌کند و دو واکسن «پنوموکوک» و «روتاویروس» به برنامه واکسیناسیون کشوری کودکان اضافه می‌شوند. این دو واکسن تا الان به صورت آزاد در اختیار افراد قرار می‌گرفته و آن‌ها به صورت اختیاری می‌توانستند آن‌ها را از داروخانه‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنامه واکسیناسیون کودکان کشور از ماه آینده تغییر می‌کند و دو واکسن مهم «پنوموکوک» و «روتاویروس» به برنامه واکسیناسیون کشوری کودکان اضافه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دبیر فرهنگستان علوم پزشکی ایران خاطرات جالبی از وضعیت بهداشتی و درمانی ایران در سال‌های پیش از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را روایت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی با بیان این که با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم، پیشگیری محوری و تقویت نظام شبکه‌های بهداشتی و درمانی از اولویت‌های نخست نظام سلامت کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای دولت مردمی تا امروز، دو هزار و 664 پروژه بهداشتی به بهره برداری رسیده است و یک هزار و 800 پروژه بهداشتی دیگر نیز طی ماه‌های آینده برای تقویت...

وب‌گاه گسترش

عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی با نسبت کاهش 18 درصدی مواجه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان خدمات شهرداری تهران با اشاره به اینکه 9 گام تربیتی، آموزشی و درمانی در مراکز یاورشهر با هدف بهبودی کامل معتادان متجاهر دنبال می‌شود گفت: برای مددجویانی که دوره بهبودی شان را به شکل کامل می‌گذرانند در حوزه پاکبانی فراهم خواهد شد. بیمه و اسکان برای این بهبود یافتگان در نظر گرفته شده که از 12 تا 13 میلیون تا سقف 18 تا 20 میلیون تومان حقوق دریافتی آنها خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

اخیراً وزارت بهداشت اجرای طرح بستری و درمان رایگان کودکان زیر هفت سال را در مراکز درمانی بخش دولتی کلید زده که نوعی سرمایه‌گذاری بزرگ روی سلامتی کودکان ایرانی به شمار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تکنولوژی در ایران همواره در معرض مخالفت چند گروه قرار داشته است، از دولتمردان و سیاستمداران تا آحاد جامعه که همگی به دلایل مختلفی با این پدیده در تعارض هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد، بیماری سیروز کبدی را در برنامه ضربان تشریح کرد.

وب‌گاه گسترش

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت بیان کرد که با توجه به افزایش نرخ تورم در کشور، قیمت خودروها هم ارزان نمی‌شود. او اظهار داشت که فقط با ارزان شدن قیمت محصولاتی مانند مرغ، گوشت، روغن و سایر اجناس، قابلیت ارزان شدن خودروها وجود خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل روابط عمومی انستیتو پاستور ایران با اشاره به تولید 16 میلیون دوز واکسن پاستور در دولت سیزدهم، از آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای تولید واکسن‌های "پنوموکوک" و "روتاویروس" خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال احمر در سال‌های اخیر با وجود تحریم‌های ظالمانه، تمام تلاش خود را کرده تا به مردم آسیب‌دیده در حوادث، بیماران و خانواده‌های نیازمند خللی وارد نشود, همچنین با نوآوری در خدمت، فعالیت‌های خود را گسترش داده است.