چهارشنبه 11 مهر 1403

واکنش اسلامی به تهدیدات اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران / نتانیاهو مثل یک خون آشام عمل می‌کند

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
واکنش اسلامی به تهدیدات اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران / نتانیاهو مثل یک خون آشام عمل می‌کند

رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای کشورمان، گفت: اسرائیل همیشه از این قبیل ادعاها داشته است.

محمد اسلامی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران بیان کرد: من در وین و آقای عراقچی در نیویورک با گروسی گفت‌وگو داشتیم و وی تمایل به صحبت با رئیس جمهور را دارد، ولی این دیدار نیاز به هماهنگی دارد و بر اساس پروتکل خودش صورت خواهد گرفت.

اسلامی در خصوص مذاکرات هسته ای اظهار کرد: بحث مهم این است که تمام جنجال‌هایی که بر سر برنامه هسته‌ای ما وجود دارد و بهانه‌ای که برای آن ایجاد کردند، معطوف و در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها است و وزارت امور خارجه مذاکرات رفع تحریم‌ها را بر عهده دارد و این مذاکرات در جریان بوده و متوقف نشده است. رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای کشورمان، گفت: اسرائیل همیشه از این قبیل ادعاها داشته است. رژیم صهیونیستی رژیمی وحشی است و نتانیاهو مثل یک خون آشام عمل می‌کند و تمام دنیا نسبت به این رژیم اعتراض دارد. نیروهای مسلح ما هم بازدارندگی لازم را ایجاد کرده اند.

خبر مرتبط پیام مهم ایران به سوئیس بعد از حمله موشکی به اسرائیل

عراقچی بیان کرد: موشک‌های بالای 90 درصد را نتوانستند رهگیری کنند و به اهداف خودش اصابت کرده است هر کسی که فضای خودش را در اختیار دشمنان خودش قرار دهد از نظر ما مظنون شناخته می‌شود.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

واکنش اسلامی به تهدیدات اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران / نتانیاهو مثل یک خون آشام عمل می‌کند 2