سه‌شنبه 27 شهریور 1403

واکنش روزنامه ایران به اظهارات محمود نبویان علیه دولت

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
واکنش روزنامه ایران به اظهارات محمود نبویان علیه دولت

هفته اول شهریورماه بود که رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار رئیس‌جمهور و دولت چهاردهم، با شکرگزاری تشکیل سریع دولت با همت رئیس‌جمهور و کمک ارزنده مجلس، تأکید کردند که «همه وزیران محترمی که مورد اعتماد رئیس‌جمهور و مجلس قرار گرفته‌اند، مقامات عالی‌رتبه کشورند و وظیفه همه، حمایت و کمک برای موفقیت آنهاست.»

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه ایران نوشت: با وجود این، به نظر می‌رسد که جریانی خاص همچنان به‌دنبال حاشیه‌سازی برای رئیس‌جمهور و کابینه‌اش است. آن هم در شرایطی که دولت چهاردهم به تازگی زمام امور کشور را در دست گرفته است. در تازه‌ترین مورد از این حاشیه‌سازی‌ها، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی (محمود نبویان) در گفت‌وگویی تصویری با اهانت به رئیس جمهور منتخب ملت، دکتر پزشکیان را دروغگو خواند. این نماینده مجلس با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در دفاع از کابینه پیشنهادی خود، گفته است: «اظهارات پزشکیان در جلسه رأی اعتماد کذب محض بود و بعضی از وزرای پیشنهادی او هم طبق فرمایش اهل بیت علیهم السلام شریک قتل‌های جنبش «زن، زندگی، آزادی» هستند. آنها در حوادث 88 و زن، زندگی، آزادی نقشی فعال داشتند. سه تن از وزرای پزشکیان نباید رأی می‌آوردند، اما متأسفانه رأی آوردند.»

این نماینده مجلس در حالی پزشکیان را دروغگو نامیده و وزرای پیشنهادی او به مجلس را هم شریک قتل‌های آشوب‌های 1401 دانسته که پیش‌تر، رهبر انقلاب اسلامی به صراحت از تشکیل سریع دولت با همت رئیس‌جمهور و البته کمک ارزنده مجلس در رأی اعتماد به کل کابینه پیشنهادی و معطل نماندن مدیریت کشور، ابراز رضایت کرده بودند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید