جمعه 20 مهر 1403

واکنش سرمربی کره‌جنوبی به ناکامی سون در لیگ جزیره

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
واکنش سرمربی کره‌جنوبی به ناکامی سون در لیگ جزیره

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی گفت: گل نزدن ستاره این تیم در لیگ انگلیس نگرانی ندارد و درباره آن صحبت نخواهم کرد.

به گزارش ایرنا، سون هیونگ مین ستاره کره‌ای تیم فوتبال لیورپول با وجود هفت بازی در ترکیب این تیم در تورنمنت‌های مختلف تا کنون گلی به ثمر نرسانده است. این در حالی است که سون سال گذشته توانست کفش طلای لیگ جزیره را از آن خود کند. ناکامی سون در گلزنی موجب نگرانی هواداران تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی شده و واکنش پائولو بنتو را به همراه داشته است.

تارنمای خبری بی‌ساکر به نقل از سرمربی تیم ملی کره جنوبی آورده است: سون هیچ مشکلی ندارد شاید او کمی از فرم اصلی خارج شده باشد اما این نگرانی ندارد. قصد ندارم درباره شرایط وی صحبت کنم. گل‌نزدن سون در لیگ جزیره مشکل اصلی تیم فوتبال کره‌جنوبی نیست.

تیم فوتبال کره جنوبی در گروه هشتم جام جهانی با تیم‌های غنا، پرتغال و اروگوئه همگروه است. کره در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال در قاره آسیا با تیم ایران همگروه بود و توانست به عنوان تیم دوم راهی قطر شود.

این تیم قرار است بیست و سوم سپتامبر (یکم مهر) میزبان تیم کاستاریکا و 28 سپتامبر (پنجم مهر) میزبان تیم ملی فوتبال کامرون باشد.

برچسب‌ها