سه‌شنبه 3 مهر 1403

واکنش عبدی؛ جهرمی و همتی به ادعای جدید رئیسی درباره تورم و رشد اقتصادی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
واکنش عبدی؛ جهرمی و همتی به ادعای جدید رئیسی درباره تورم و رشد اقتصادی

فعالان سیاسی و اقتصادی به ادعای ابراهیم رئیسی درباره نرخ تورم و میزان رشد اقتصادی واکنش نشان دادند فعالان سیاسی و اقتصادی به ادعای ابراهیم رئیسی درباره نرخ تورم و میزان رشد اقتصادی و آمارهای او واکنش نشان دادند محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم نوشت: به جاست از مردم پرسیده شود آیا اثرات این رشد ادعایی را در سفره خود احساس می کنند؟ و اگر چنین نیست توضیح داده شود که دلیل...

فعالان سیاسی و اقتصادی به ادعای ابراهیم رئیسی درباره نرخ تورم و میزان رشد اقتصادی و آمارهای او واکنش نشان دادند

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم نوشت: به جاست از مردم پرسیده شود آیا اثرات این رشد ادعایی را در سفره خود احساس می کنند؟ و اگر چنین نیست توضیح داده شود که دلیل این تناقض چیست.

عبدالناصر همتی، رئیس کل پیشین بانک مرکزی هم نوشت: آقای رئیسی بدون اشاره به وعده تک رقمی کردن تورم: «برخی مدعی بودند که تورم 3 رقمی در راه است، اما آمار نشان می دهد که تورم کل، چیزی حدود 40 درصد خواهد بود»!

جناب آقای رئیسی! فکر نمی‌کنید وعده جنابعالی به مردم خیلی مهم‌تر از ادعای برخی است؟! آن برخی باید پاسخگو باشند یا رئیس‌جمهور؟!

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توییتر نوشت: آقای رئیسی گفتند قرار بود تورم سه رقمی شود ما نگذاشتیم! شما متعهد شده بودید که تورم را نصف سپس تک رقمی کنید و نتوانستید.

کدام را مبنای داوری عملکردهای خود قرار می‌دهید؟ تعهدات رسمی را، یا حرفهای پراکنده رسانه‌ای را؟ نقض عهد و پیمان بدترین شکست سیاسی و اخلاقی

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

واکنش عبدی؛ جهرمی و همتی به ادعای جدید رئیسی درباره تورم و رشد اقتصادی 2
واکنش عبدی؛ جهرمی و همتی به ادعای جدید رئیسی درباره تورم و رشد اقتصادی 3