دوشنبه 9 مهر 1403

واگذاری واحدهای 368 واحدی گلشهر به دلالان شایعه است / پروژه 368 واحدی گلشهر مطابق با برنامه در حال پیشروی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
واگذاری واحدهای 368 واحدی گلشهر به دلالان شایعه است / پروژه 368 واحدی گلشهر مطابق با برنامه در حال پیشروی است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شایعاتی در خصوص واگذاری تعدادی از مسکن‌های 368 واحدی گلشهر توسط متقاضیان به دلالان وجود دارد گفت: هیچکدام از واحد‌ها نمی‌تواند به دلالان واگذار شده باشد چراکه هنوز ساختمان‌ها تمام نشده و واحدی نیز تحویل متقاضیان واحدها نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه پروژه 368 واحدی گلشهر زنجان در قالب پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان در آبان 99 آغاز شده است، اظهار داشت: این پروژه با طراحی 6 بلوک در مرحله پایان اسکلت بتنی و اجرای دیوار چینی طبقات با پیشرفت فیزیکی بیش از 40 درصدی است.

وی با بیان اینکه تاکنون متقاضیان این پروژه 4 مرحله پرداختی داشته‌اند و پیامک واریز مرحله پنجم به متقاضیان ارسال شده است، افزود: واریز وجه در زمان مقرر توسط متقاضیان در سرعت کار تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نمی توان دو پروژه کوی نصر و 368 واحدی گلشهر را به لحاظ زمان تحویل واحدها در کنار هم مقایسه کرد گفت: پروژه کوی نصر 4 طبقه روی پیلوت است اما پروژه 368 واحدی گلشهر 8 طبقه بر روی پیلوت قرار دارد و 10 طبقه و بلوک‌ها متمرکز هستند.

وی با بیان اینکه مطابق با برنامه‌ریزی انجام شده پروژه 368 واحدی گلشهر طبق زمان‌بندی در حال پیشرفت است تصریح کرد: طبق زمان‌بندی که مجموعه راه و شهرسازی ابلاغ کرده است در زمان موعد مقرر که اوایل سال 1402 خواهد بود پروژه به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

خواجه‌ای با تاکید بر اینکه زمان تحویل واحدها مستقیم به آورده خود متقاضیان ارتباط دارد، خاطر نشان کرد: مشارکت مردم تاکنون خوب بوده و در تمام بلوک‌ها واحدها فعال هستند و پیمانکاران در حال انجام وظیفه کارهای محوله خود هستند.

وی در پاسخ به این سوال که شایعاتی در خصوص واگذاری تعداد اعظمی از مسکن‌های 368 واحدی گلشهر توسط متقاضیان به دلالان فروخته و واگذار شده است، تاکید کرد: هیچکدام از واحد‌ها نمی‌تواند به دلالان واگذار شده باشد چراکه هنوز ساختمان‌ها تمام نشده و واحدی نیز تحویل نگردیده است.

خواجه‌ای با بیان اینکه ما مجری ساختمان 368 واحدی گلشهر هستیم و ساماندهی متقاضیان با راه و شهرسازی می‌باشد، گفت: پروژه دارای پیشرفت خوبی است و برابر برنامه زمانبندی در حال پیشروی است.

وی بیان کرد: پروژه کاملا فعال بوده و اکیپ‌ها در داخل واحد‌ها در حال فعالیت هستند، با ابن وجود طبق برنامه‌ریزی‌ها اجرای نمای ساختمان‌ها در طول 20 الی 30 روزه آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /