یک‌شنبه 15 مهر 1403

وداع زودهنگام شهرخودرو / بدون امتیاز و گل‌زده

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وداع زودهنگام شهرخودرو / بدون امتیاز و گل‌زده

تهران - ایرنا - تیم فوتبال شهرخودرو با قبول چهارمین شکست متوالی خود، وداع زودهنگامی از لیگ قهرمانان آسیا داشت. نماینده ایران در چهار بازی خود امتیازی دشت نکرد و حتی گلی هم به‌ثمر نرساند.

به گزارش ایرنا؛ پنجشنبه شب در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به صورت مترکز در دوحه قطر پیگری می‌شود، از گروه دوم شهرخودرو به مصاف شباب‌الاهی امارات رفت و یک بر صفر شکست خورد تا چهارمین شکست متوالی را تجربه کند.

با این اوصاف شهرخودرو که نخستین حضورش در آسیا را پشت سرمی‌گذارد، بدون امتیاز و حتی بدون گل‌زده از چهار بازی، خیلی زود حذف شد و 2 بازی آینده این تیم برابر پاختاکور ازبکستان و الهلال عربستان، جنبه تشریفاتی پیدا کرد.

«هنا هتاب» از سوریه قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

شهرخودرو که هر سه بازی گذشته خود را با شکست به اتمام رسانده بود، برای حفظ امیدهای اندکش نیاز به کسب برتری داشت که نتوانست به این مهم برسد.

نماینده ایران که به تازگی «سیدمهدی رحمتی» را به‌عنوان سرمربی خود می‌بیند، کار را تهاجمی آغاز کرد تا شاید به ناکامی‌های خود در لیگ قهرمانان پایان دهد اما در ادامه شباب‌الاهلی بر روند بازی تسلط پیدا کرد.

در دقیقه اشتباه عجیب «علی نعمتی» موجب شد تا حریف در آستانه گلزنی قرار بگیرد اما مهاجم نماینده امارات این فرصت را از دست داد.

در نهایت نیمه نخست بدون اینکه اتفاق خاصی رخ دهد با تساوی بدون گل همراه شد.

نیمه دوم هم با شرایط برابر در میانه میدان آغاز شد.

در دقیقه 61 «محمد قاضی» به جای «حسین مهربان» وارد زمین شد تا از توپ‌های بلند استفاده کند.

در دقیقه 82 «پدرو کوندوف» مهاجم اسپانیایی که تنها لحظاتی از حضورش در میدان می‌گذشت، بین مدافعان شهرخودرو صاحب توپ شد و با ضربه‌ای مناسب گلزنی کرد.

در لحظات پایانی تیم شهرخودرو می‌توانست به گل برسد که قاضی با بی‌دقتی این موقعیت را از دست داد.

شباب‌الاهلی با رسیدن به برتری در این دیدار به امتیاز 6 رسید.

از دقایقی دیگر و در همین گروه تیم الهلال عربستان مدافع عنوان قهرمانی به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

ترکیب شهرخودرو

محمدجواد کیا، علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی (امید منصوری)، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان (محمد قاضی)، حسن جعفری، علی طاهران، محمدرضا خلعتبری (امیرحسن جعفری)، محمد فرامرزی و روح‌الله سیف‌اللهی.

ترکیب شباب‌الاهلی

ماجد ناصر، محمد مرزوق، ولید عباس، عبدالعزیز حسین، یوسف جابر، عزیزجان گانی‌اف، عید خمیس، اسماعیل الحمادی، احمد محمد و احمد خلیل (کودنوف)

*س_برچسب‌ها_س*