جمعه 21 اردیبهشت 1403

وزارت ارشاد

وزارت ارشاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان گفت: اجرای صحنه‌ای آقای علیرضا قربانی همه مراحل برای اخذ مجوز نهایی را طی نکرده است بنابراین ایشان هیچ‌گونه اجرایی در اصفهان نخواهد داشت. معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان گفت: اجرای صحنه‌ای آقای علیرضا قربانی همه مراحل برای اخذ مجوز نهایی را طی نکرده است بنابراین ایشان هیچ‌گونه اجرایی در اصفهان نخواهد داشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ کنسرت علیرضا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شورای شهر تهران: باید فضایی برای «ترنس‌ها» در نظر گرفته شود؛ نباید آن ها در پرترددترین چهارراه کشور باشند سخنگوی شورای شهر تهران: باید فضایی برای «ترنس‌ها» در نظر گرفته شود؛ نباید آن ها در پرترددترین چهارراه کشور باشند به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه حتما باید فضایی برای حضور ترنس ها و دیگر افراد در نظر گرفته شود، گفت: ما صورت مسئله را پاک نمی کنیم...

خبرگزاری تسنیم

پنل بررسی چالش‌ها و مشکلات اکوسیستم گردشگری کشور برگزار شد و کارشناسان در این پنل از تعدد مجوزها در حوزه گردشگری انتقاد کردند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تردد ترنس‌ها در محدوده پارک دانشجو گفت: نمی‌خواهیم صورت‌مسئله را پاک کنیم، قطعا باید جای دیگری را برای این افراد در نظر بگیریم اما لزومی ندارد که آنها در مکانی پرتردد (پارک دانشجو) حضور داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ گرفتن مجوز برای کارگزاری‌های ادبی را برای رسمیت یافتن فعالیت‌های حقوقی آن‌ها عنوان کرد و از امتیاز‌های آن گفت.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی وزارت ارشاد از صدور مجوز کارگزاری ادبی در قالب موسسه فرهنگی خبر داد.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دوم گفت‌وگو با ایسنا درباره افزایش چهاربرابری بودجه وزارت ارشاد، راه‌اندازی «سامانه شفافیت» بودجه، موضعش درباره حواشی ممیزی کتاب‌ها و... توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره افزایش چهاربرابری بودجه وزارت ارشاد، راه‌اندازی «سامانه شفافیت» بودجه، موضعش درباره حواشی ممیزی کتاب‌ها و... توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، گزارشی از جلسه پنجاه و نهم این شورا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی «هر عزیزی که بخواهد در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کند، منعی برای کارش وجود ندارد چنانچه در مدت اخیر هم از این موارد وجود داشتند. اوایل دوره وزارت بنده، هنرمندی بود که می‌گفت 40 سال است که اجرا نداشته، ولی ما مجوز کار برای ایشان صادر کردیم و تئاتر بازی کرد و اکنون هم مجوز‌های دیگر گرفته است. همین هنرمند حتی ویدیویی برای تقدیر از آقای رئیس جمهور...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش نخست گفت‌وگو خود توضیحاتی درباره دو موضوع داغ این روزهای موسیقی کشور یعنی بازگشت هنرمندان ایرانیِ خارج از کشور و لغو اختتامیه «فستیوال موسیقی کوچه» در بوشهر ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی درباره دو موضوع داغ این روزهای موسیقی کشور یعنی بازگشت هنرمندان ایرانیِ خارج از کشور و لغو اختتامیه «فستیوال موسیقی کوچه» در بوشهر ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» درباره کلیت پرونده این فیلم و اتفاقاتی که در این یک‌سال از سر گذرانده و همه حواشی آن نکاتی را یادآور شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هم میهن در واکنش حکم صادر علیه شروین حاجی پور نوشت: به نظر که هوش و ذوق قاضی در این حکم نهان است و گویی می‌خواسته با این حکم بیش از آنکه شروین حاجی‌پور را مجازات کند نهیبی به مسئولان کشور، به‌خصوص مسئولان فرهنگی کشور بزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با وزیر کشور و استاندار سیستان و بلوچستان آخرین وضعیت سیل اخیر در این استان را بررسی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از حوادث آبان 98 و سرنگونی هواپیمای اوکراینی، به تدریج فضای سیاسی و اجتماعی در جامعه ایران دگرگون شد. سروش افخمی‌تابان و محمدرضا جوادی‌یگانه در مقاله ای که روزنامه شرق منتشر کرد نوشتندپس از حوادث آبان 98 و سرنگونی هواپیمای اوکراینی، به تدریج فضای سیاسی و اجتماعی در جامعه ایران دگرگون شد. : پس از حوادث آبان 98 و سرنگونی هواپیمای اوکراینی، به تدریج فضای سیاسی و اجتماعی در جامعه ایران...