جمعه 10 فروردین 1403

وزارت ارشاد

وزارت ارشاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فرهنگی وزارت ارشاد ضمن دعوت از ناشران و مسئولان فرهنگی تاجیکستان برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران، لغو روادید را نقطه عطف روابط دو کشور خواند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بر لزوم به‌روزشدن کانون‌های دانشجویی تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، دکتر مهدی بادپا ضمن اشاره به بحث نوآوری اجتماعی و لزوم به‌روزشدن کانون‌های دانشجویی در نوآوری و فناوری گفت: طی تفاهم‌نامه منعقد شده بین دو معاونت فرهنگی - اجتماعی و فناوری و نوآوری وزارت علوم مقرر شده است انجمن‌های علمی، اتحادیه‌های دانشجویی و کانون‌های فرهنگی، هنری از ظرفیت عظیم پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در جهت ارتقای...

وب‌گاه الف

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن ارایه گزارشی کوتاه از روند فعالیت‌های خدماتی انجام گرفته و برخی حواشی مطرح شده در این مجموعه، از رونمایی چند طرح جدید حمایتی در سال 1403 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از رونمایی چند طرح جدید حمایتی در سال 1403 خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن ارایه گزارشی کوتاه از روند فعالیت‌های خدماتی انجام گرفته و برخی حواشی مطرح شده در این مجموعه، از رونمایی چند طرح جدید حمایتی در سال 1403 خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد: ما سالی ده هزار مجوز تئاتر داریم، شاید در سال یکی دو نمونه لغو مجوز داشته باشیم. من به عنوان وزیر فرهنگ که رئیس دولت آن یک فرد قانونمدار است در اجرای قانون با هیچکس مسامحه ندارم. در سند موسیقی آمده که هر مجوزی که وزارت ارشاد صادر کند همه ملزم به اجرای آن هستند.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - مرتضی علیزاده کارگردان فیلم سینمایی «بی‌بدن» ضمن ارائه توضیحاتی درباره کوتاه شدن این فیلم برای اکران نوروزی، تاکید کرد وزارت ارشاد هیچ چالشی با این فیلم نداشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای صنفی نمایش از رایزنی با سازمان سینمایی برای ادامه اکران برخی فیلم‌های روی پرده در نوروز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پردیس افکاری بازیگر خوب سینما و تلویزیون پس از مدت ها بی خبری با خبر ابتلا به یک بیماری سخت بازگشت.

وب‌گاه الف

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران پس از چهار روز فعالیت به کار خود پایان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران شامگاه چهارشنبه 2 اسفند در محل برگزاری این رویداد و مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم محمد مخبر معاون اول ریاست جمهوری، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات و ریاست نمایشگاه رسانه‌های ایران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند. در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های ایران در آخرین روز برگزاری با گردهمایی اهالی رسانه در حضور جمعی از مسئولان فرهنگی در مصلای تهران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پردیس افکاری بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون از 10 روز پیش به بیمارستان منتقل شد و در این مدت متأسفانه بهبود حاصل نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته رسانه‌ها خبر از ابلاغ مصوبه ای صادرشده از سوی شورایعالی فضای مجازی دادند که براساس آن، استفاده از فیلترشکن به‌طور رسمی ممنوع شد. با اینکه مصوبه «بررسی راهکارهای افزایش میزان سهم ترافیک داخلی و مقابله با پالایش‌شکن‌ها» 6 ماده دارد و بحث‌های مختلفی را مدنظر داشته، ماده مربوط به غیرقانونی بودن استفاده از ابزارهای دور زدن فیلترینگ گسترده، واکنش‌های بیشتری به‌دنبال داشت؛ مصوبه‌ای...

وب‌گاه گسترش

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه جرم بودن استفاده از فیلترشکن‌ها را از صدا و سیما شنیده‌ام، گفت: این موضوع به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است.