جمعه 21 اردیبهشت 1403

وزارت ارشاد

وزارت ارشاد

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آمادگی داریم در قالب طرح‌های کاربردی پیشنهادهای پژوهش تا سقف 100 میلیون تومان پایان نامه‌ها را در وزارتخانه حمایت و تقویت کنیم.

خبرگزاری مهر

نایب رییس هیأت مدیره انجمن ناشران کودک و نوجوان می‌گوید در حال حاضر کاغذ خارجی در بازار موجود است اما گران! و بی‌ثباتی بیش از هرچیزی گلوی ناشران را فشار می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

درهای تالار وحدت از 8 صبح روز جمعه یازدهم اسفند ماه باز شد، و هنرمندان از حوزه‌های مختلف، پیشکسوتان و اهالی فرهنگ آمدند تا در انتخابات شرکت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ گفت: نمایندگانی که به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند، روز انتخابات را که اهالی هنر آمدند فراموش نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که بیش از یکماه است وزیر فرهنگ و ارشاد دنبال بازگشت معین، خواننده قبل از انقلاب به ایران است، خواننده مشهور کشورمان نتوانست کنسرتش را در اصفهان اجرا کند! در حالی که بیش از یکماه است وزیر فرهنگ و ارشاد دنبال بازگشت معین، خواننده قبل از انقلاب به ایران است، خواننده مشهور کشورمان نتوانست کنسرتش را در اصفهان اجرا کند! به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا قربانی یکبار در پاییز امسال اقدام...

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا قربانی یکبار در پاییز امسال اقدام کرد تا تور کنسرت‌هایش را به اصفهان ببرد که مسئولان آنجا با این امر مخالفت کردند و حالا این اتفاق برای بار دوم و در کمتر از 72 ساعت تا شروع ماجرا رخ داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت برای حل مسائل حوزه سلامت ماموریت‌های ویژه‌ای به دانشگاه‌های علوم پزشکی واگذار می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد گفت: تلفیق جشنواره جهانی و جشنواره ملی فیلم فجر کار درستی بوده است و بخش بین‌الملل جشنواره مجددا جدا نخواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دوباره فیلتر، و حتی هک و نابود کردن سایت‌ها و تارنماهایی که فیلم‌های سینمایی خارجی را بدون سانسور ارائه می‌دهند شروع شده است... چرا منِ بالغ حتی اگر کاری با نویسندگی و فرهیختگیِ برخی مخاطبان هم نداشته باشیم باید آثار هنری را از نگاهِ یک ممیز یا مدیرش که حداکثر در اندازه‌ی مدیرانِ شبکه‌های تلویریونِ رسمی است ببینم و قدرت انتخاب نداشته باشم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ساترا می گوید: وقتی پلتفرم‌ها فراگیر شدند، باید تقسیم وظایفی صورت می‌گرفت. بر همین اساس ماده واحده شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که مسئولیت سیاستگذاری‌های کلان رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر را برعهده دارد، در خردادماه امسال منتشر شد که به مثابه یک تقسیم وظیفه بوده و 6 بند هم در آن مشخص است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان سینمایی وزارت ارشاد تصریح کرد که تلفیق جشنواره جهانی و جشنواره ملی فیلم فجر کار درستی بوده است و بخش بین‌الملل جشنواره مجددا جدا نخواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نوع روابط زن و مرد در سریال‌های شبکه نمایش خانگی واکنش مخاطبان را برانگیخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استقبال از کالابرگ الکترونیکی، واردات خودرو و تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله موضوعاتی بود که در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: بحث اصلاح ساختار‌های فرهنگی در قانون پیش‌بینی شده و متولی کار نیز وزارت فرهنگ است و موضوع تغییر نام وزارتخانه هم در قانون آمده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام سازمان سینمایی، اکران نوروز 1403 از 23 اسفندماه با هفت فیلم «تمساح خونی»، «پرویزخان»، «بی‌بدن»، «آپاراتچی»، «آسمان غرب»، «نوروز» و «ایلیا، جستجوی قهرمان» آغاز می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز