چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وب‌گاه گسترش

ولی اسماعیلی گفت: پیرو پیشنهاد وزیر کار مبنی بر واگذاری تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران به مجلس، ما وزیر را به کمیسیون دعوت کردیم تا درخصوص لایحه‌ای که قرار است در موضوع تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران به مجلس ارائه دهند، توضیح دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و پس از اتمام بررسی لایحه تجارت، گفت: لایحه جامع تجارت پس از 20 سال و 5 دوره در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد.

وب‌گاه گسترش

به دنبال اجرای اقدامات توسعه‌ای گسترده و تحول‌گرا در سال‌های اخیر، بانک رفاه کارگران برای دومین مرتبه پیاپی به عنوان دستگاه برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد.

وب‌گاه الف

روز گذشته شورای عالی کار بر اساس تاکید رییس جمهور مبنی بر تأمین رضایت جامعه کارگری تشکیل جلسه داد و انتظار جامعه کار گری این است که دستمزد سال 1403 دست‌خوش تغییراتی قرار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تعیین میزان حقوق و دستمزد کارگران با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی استقبال می‌کنیم و معتقدیم این تصمیم عادلانه‌تر و منصفانه‌تر خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه اقتصاد معادن، زمینه تثبیت استقلال اقتصادی کشور را فراهم می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

یکی از دستورکار‌های صبح امروز سه شنبه (28 فروردین) صحن علنی مجلس شورای اسلامی سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود. اما این اتفاق صبح امروز در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار نگرفته است؛ از این رو با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از اعضای هیئت رئیسه مجلس، گویا نماینده سوال کننده از وزیر کار سوال...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان انرژی اتمی در نشست مشترک با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فناوری هسته‌ای می‌تواند موجب ایجاد ارزش افزوده مضاعف شود و در بسیاری از موارد این فناوری می‌تواند مانع خام‌فروشی مواد اولیه شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: امیدوارم در سال‌های بعد بتوانیم تصمیم منصفانه‌تر و کارشناسی و در شأن کارگران، درباره حقوق و دستمزد کارگران بگیریم. یک نماینده مجلس گفت: امیدوارم در سال‌های بعد بتوانیم تصمیم منصفانه‌تر و کارشناسی و در شأن کارگران، درباره حقوق و دستمزد کارگران بگیریم. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تعیین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تعداد مجوز‌هایی که برای تاسیس آموزشگاه در سال گذشته صادر شده 17 هزار و 650 مجوز است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تعیین میزان حقوق و دستمزد کارگران با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی استقبال می‌کنیم و معتقدیم این تصمیم عادلانه‌تر و منصفانه‌تر خواهد بود.

وب‌گاه الف

صبح امروز قرار بود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد که این اتفاق رخ نداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: روند ایجاد اشتغال و بیمه تامین اجتماعی مثبت شد و روند قرار گرفتن افراد در مستمری بیمه بیکاری 16تا 17درصد کاهش یافت. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: روند ایجاد اشتغال و بیمه تامین اجتماعی مثبت شد و روند قرار گرفتن افراد در مستمری بیمه بیکاری 16تا 17درصد کاهش یافت. به گزارش عرشه آنلاین، براساس قانون بیمه بیکاری، تمام افرادی که مشمول قانون...

خبرگزاری تسنیم

صبح امروز قرار بود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد که این اتفاق رخ نداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از کاهش 16 تا 17 درصدی افراد مستمری بگیر بیمه بیکاری خبر داد و گفت: کاهش حدود 4500 میلیارد تومانی پرداخت بیمه بیکاری در سال 1402 نسبت به سال 1403 را شاهد بوده ایم.