شنبه 8 اردیبهشت 1403

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش 35 درصدی که در حقوق و دستمزد 1403 صورت گرفت، در مقایسه با سایر اقشار و کارمندان بیشتر بوده است. معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش 35 درصدی که در حقوق و دستمزد 1403 صورت گرفت، در مقایسه با سایر اقشار و کارمندان بیشتر بوده است. به گزارش عرشه آنلاین، محمدرضا چکشیان در حاشیه نشست تبیین برنامه های هفته کارگر درباره افزایش 35...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش 35 درصدی که در حقوق و دستمزد 1403 صورت گرفت، در مقایسه با سایر اقشار و کارمندان بیشتر بوده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از فردا با تجدید میثاق آرمان های امام خمینی آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» آغاز شد و با برنامه‌های متعدد ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر توسعه هدایت نیروی کار وزارت کارگفت: در مدت 10ماهه تعداد 330هزار نفر نیروی کار در سامانه جستجوی شغلی ثبت‌نام کرده‌اند و 317هزار فرصت شغلی به ثبت رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کار درباره پیشنهاد خود مبنی بر تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران از سال آینده و واگذاری تصمیم‌گیری آن به مجلس گفت: لایحه آن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقریباً مراحل پایانی خود را طی می‌کند، بعد از اتمام و در هفته‌های آینده تقدیم خواهد شد و پس از تصویب و طی تشریفات در دولت، تقدیم مجلس خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

علی اصغر عنابستانی گفت: برای آن‌هایی که قراردادهای کارگری با بدنه دولت، دستگاه‌ها و شرکت‌های وابسته به دولت دارند که قطعا هیچ تاثیری (در مزد) نخواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود اینکه چند روز پیش اعلام شد که جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد تشکیل شده است اما در نهایت هیچ تصمیم تازه‌ای برای تغییر مصوبه دولت در مورد افزایش حقوق کارگران گرفته نشده است. با وجود اینکه چند روز پیش اعلام شد که جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد تشکیل شده است اما در نهایت هیچ تصمیم تازه‌ای برای تغییر مصوبه دولت در مورد افزایش حقوق کارگران گرفته نشده است. به گزارش عرشه...

وب‌گاه خبر آنلاین

سمیه گلپور اعلام کرد: جلسه رسمی برای اصلاح مزد عملاً تشکیل نشده است و بنده به عنوان رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور به وزارت کار دعوت شدم که مذاکره‌ای با دوستان داشته باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیات رییسه مجلس گفت: دو خودروساز داخلی یعنی ایران خودرو و سایپا اعلام کردند فروش قطعی زمستانی را با افزایش قیمت چند صد میلیونی به مردم تحویل می‌دهند؛ این کار پذیرفتنی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس قوت گرفت. احتمال واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس قوت گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، سیدصولت مرتضوی از طی شدن مراحل پایانی لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران از سال آینده و واگذاری تصمیم‌گیری آن به مجلس در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام‌کرد: بیش از 330 هزار نیروی کار در 10 ماه گذشته در سامانه شغل ثبت‌نام کردند و از این تعداد 35 هزار نفر وارد بازار کار شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: اگر 5 شنبه‌ها تعطیل و یک واحدی بخواهد مشغول به کار شود باید در واقع شیفت کاری بپردازد یعنی احتمال افزایش در ساختار دریافتی (نه دستمزد) کارگر می‌تواند به وجود بیاید. یک نماینده مجلس گفت: اگر 5 شنبه‌ها تعطیل و یک واحدی بخواهد مشغول به کار شود باید در واقع شیفت کاری بپردازد یعنی احتمال افزایش در ساختار دریافتی (نه دستمزد) کارگر می‌تواند به وجود بیاید. به گزارش عرشه...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره تاثیر تعطیلی پنجشنبه ها بر حقوق کارگران دولتی گفت: برای آن‌هایی که قراردادهای کارگری با بدنه دولت، دستگاه‌ها و شرکت‌های وابسته به دولت دارند، قطعا هیچ تاثیری در مزد نخواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

کاهش درآمدهای حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی در قانون هدفمندکردن یارانه‌ها و افزایش فشار مصارف پس از اصلاح یارانه ارز ترجیحی و انتقال مصارف آن به جدول هدفمندی یارانه‌ها دو لبه فشار بر کسری هدفمندی هستند.

وب‌گاه گسترش

گلپور گفت: کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری اساسا حق امضایی در شورای عالی کار ندارد و نماینده معرفی شده از سوی هیات مدیره ما (آقای علیرضا میرغفاری) در شورای عالی کار حضور دارد اما حق رای ندارد.