جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق مصوبه مجلس مالیات بر عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بهابازار (بورس) ها و بازارهای خارج از بهابازار (بورس) از قبیل صندوق‌های کالایی، صندوق‌های املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نیست.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هزینه‌های بالا برای خرج روزانه و تورم شرایط زندگی را برای بسیاری از اقشار سخت‌تر کرده است، با این حال بسیاری از کارگران درخواست داشتند تا در سال جدید برای آنها افزایش دستمزد در نظر گرفته شود که معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روزهای قبل گفته بود؛ افزایش 35درصدی که در حقوق و دستمزد 1403 صورت گرفت، در مقایسه با سایر اقشار و کارمندان بیشتر بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به تازگی موضوع تعطیلی یک روز در هفته به علاوه روز جمعه نیز در مجلس مطرح شده که یک چالش جدید ایجاد کرده است. شکاف بین هزینه و درآمد خانوارهای ایرانی در چند سال اخیر به دلیل رشد فزاینده نرخ تورم و همخوانی نداشتن حقوق کارگر با تورم سه سال گذشته، امروز به چالشی جدی تبدیل شده است. از یک سو جامعه کارگری به حق خواهان تعیین میزان حداقلی دستمزد خود بر اساس قانون مبتنی بر میزان متوسط نرخ تورم...

خبرگزاری تسنیم

طبق مصوبه مجلس مالیات بر عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بهابازار (بورس) ها و بازارهای خارج از بهابازار (بورس) از قبیل صندوق‌های کالایی، صندوق‌های املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضوی گفت: امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته مقامات کارگری تاکنون اقدامی برای اجرای دستور رئیس جمهور درباره حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی صورت نگرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس در صحن علنی خود دارایی‌هایی که انتقال آنها مشمول مالیات بر عایدی سرمایه است، را مشخص کردند. با تصویب مجلس، انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، نمایندگان مجلس در راستای رفع ایرادات شورای نگهبان درخصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه دارایی‌هایی را که انتقال آنها مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود را...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با تصویب مجلس، انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرتضوی گفت: با مشارکتی که در شورای عالی کار با شرکای اجتماعی ایجاد شد، 35 درصد افزایش مزد داشتیم. ضمن اینکه ما در تمامی مراکز تولیدی بالای 50 نفر مراکز بهگر برای کارگران ایجاد کردیم. مرتضوی گفت: با مشارکتی که در شورای عالی کار با شرکای اجتماعی ایجاد شد، 35 درصد افزایش مزد داشتیم. ضمن اینکه ما در تمامی مراکز تولیدی بالای 50 نفر مراکز بهگر برای کارگران ایجاد کردیم. به گزارش عرشه آنلاین، صبح...

وب‌گاه خبر آنلاین

حاج‌اسماعیلی تاکید می‌کند: عدم نظارت دولت در اجرای قانون و حضور بی‌رویه نیروی کار خارجی در بازار کار ایران، مهمترین تهدیدات حقوق کارگران است. در کنار این موارد، تورم و نابسامانی اقتصادی و گرانی‌ها موجب ناامیدی کارگران در بازار کار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در سال رشد تولید و مهار تورم اقدامات ارزنده‌ای انجام شد و در تمام بخش‌ها رشد تولید داشتیم، گفت: امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است که یکی از ارکان اصلی جهش تولید کارگران و کارفرمایان هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون وزیرکار در واکنش به نامه خانه صمت مبنی بر کاهش 10درصدی حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5شنبه ها گفت: کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5 شنبه تخلف است. درصورتی که چنین تخلفی صورت گرفت باید جلوی آن گرفته شود.

وب‌گاه الف

معاون وزیرکار در واکنش به نامه خانه صمت مبنی بر کاهش 10درصدی حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5شنبه ها گفت: کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5 شنبه تخلف است. درصورتی که چنین تخلفی صورت گرفت باید جلوی آن گرفته شود.

خبرگزاری دانشجو

معاون وزیرکار در واکنش به نامه خانه صمت مبنی بر کاهش 10درصدی حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5شنبه‌ها گفت: کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5 شنبه تخلف است. درصورتی که چنین تخلفی صورت گرفت باید جلوی آن گرفته شود.