چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

وزارت راه ادعاهای کذب درباره بذرپاش را رد کرد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
وزارت راه ادعاهای کذب درباره بذرپاش را رد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: اخبار رسانه‌های یک جریان خاص درباره فعالیت انتخاباتی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و ادعای تذکر رئیس‌جمهور و رهبر انقلاب در اینباره تکذیب می‌شود.

در این اطلاعیه مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، آمده است: مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، همه وقت و انرژی خود را به تمشیت امور وزارتخانه اختصاص داده و جلسات مکرر‌، دیدارها‌، سفرها و سرکشی‌های هفتگی استانی و سایر محورهای تلاش در وزارتخانه و سازمان‌های تابعه‌، برای حل مسائل در حوزه مسکن و حمل ونقل ذیل کلان پروژه‌های «مسکن مردم» و «ایران راه» در حال انجام است.

این مرکز اعلام کرد که هیاهوهای سیاسی و خبرسازی‌های کذب و بی تقوایی‌هایی که در فضای انتخاباتی اتفاق می‌افتد‌، در اراده مدیران ارشد و کارکنان وزارت راه و شهرسازی به عنوان وزارت پیشران پیشرفت کشور خللی ایجاد نخواهد کرد. در بخش پایانی این اطلاعیه تاکید شده است: این اخبار که در برخی کانال‌های فضای مجازی و با بی‌اخلاقی توسط رسانه‌های یک جریان خاص که به این روش عادت دارند جعل و پخش می‌شود از اساس کذب و نادرست است‌.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

مهرداد بذرپاش

وزیر راه شریان فعالیت انتخاباتی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
وزارت راه ادعاهای کذب درباره بذرپاش را رد کرد 2