جمعه 31 فروردین 1403

وزارت نفت

وزارت نفت

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین‌نامه اجرایی اسقاط خودروهای فرسوده ششم فروردین‌ماه در تعطیلات نوروزی در نهایت پس از حدود 11 ماه تاخیر ابلاغ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با توجه به اعلام وزیر نفت از 10 روز آینده سوخت گیری فقط با کارت سوخت شخصی انجام می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: کارت سوخت‌های اضطراری به تعداد معدود در جایگاه‌های سوخت قرار می‌گیرد تا افرادی که کارت سوختشان نرسیده و مشکل دارند، استفاده کنند.

وب‌گاه گسترش

وزیر نفت گفته است که از 10 روز آینده، سوخت گیری فقط با کارت شخصی امکان پذیر خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: وضعیت کارت‌های سوخت اضطراری در جایگاه‌ها با توجه به قانون بودجه 1403 محدود خواهد شد اما این به معنای جمع آوری کارت‌های اضطراری طی هفته جاری در جایگاه‌ها نیست. . مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: وضعیت کارت‌های سوخت اضطراری در جایگاه‌ها با توجه به قانون بودجه 1403 محدود خواهد شد اما این به معنای جمع آوری کارت‌های اضطراری طی هفته...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: آیین نامه جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی اصلاح شد تا حمایت مؤثرتری از این نخبگان داشته باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت درباره آخرین جزئیات و مصوبه هیئت دولت در توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: وضعیت کارت‌های سوخت اضطراری در جایگاه‌ها با توجه به قانون بودجه 1403 محدود خواهد شد اما این به معنای جمع آوری کارت‌های اضطراری طی هفته جاری در جایگاه‌ها نیست.

خبرگزاری تسنیم

لازم است پیش از ضروری کردن استفاده از کارت سوخت شخصی و محدودسازی بیش از پیش استفاده از کارت سوخت آزاد در جایگاه‌ها، سامانه مربوطه برای ثبت آنلاین درخواست صدور کارت سوخت و کاهش زمان صدور آن به یک‌هفته، اجرایی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصرف بنزین در نوروز 1403تصریح کرد: مصارف بنزین در ایام نوروز به نسبت سال گذشته حدود 7 میلیون لیتر رشد داشته است و با تلاش وزارت نفت و شرکت پالایش نفت و تمامی جایگاه داران در این ایام نگذاشتیم مردم دچار مشکل شوند و بنزین در تمامی جایگاه‌ها و مبادی مصرف تامین شد. وی در ادامه با اشاره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر نفت گفت: در هفته‌های آتی عملیات سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت شخصی انجام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد اوجی، وزیر نفت گفت از 10 روز دیگر فقط با کارت سوخت شخصی می‌توان بنزین زد جواد اوجی، وزیر نفت گفت از 10 روز دیگر فقط با کارت سوخت شخصی می‌توان بنزین زد جواد اوجی، وزیر نفت در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: با توجه به وظیفه ما در مدیریت مصرف سوخت از طریق استفاده از کارت‌های سوخت شخصی، در هفته‌های آتی انشالله عملیات سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت شخصی انجام خواهد اخذ شد. یکی از راه‌های کنترل...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر نفت از افزایش 6 تا 7 میلیون لیتری مصرف بنزین در ایام نوروز نسبت به سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر نفت گفت: در قانون و بودجه 1403، قانون گذار وزارت نفت را مکلف کرده که در سال 1403 باید 95 درصد عملیات سوخت گیری توسط کارت سوخت شخصی انجام شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر نفت عنوان کرد: ما طی یک هفته تا 10 روز آینده به همکاران‌مان گفتیم که اطلاع‌رسانی کنند تا پس از آن دیگر عملیات سوخت‌گیری با کارت‌های شخصی صورت گیرد.