چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

وزارت نفت

وزارت نفت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاربران راننده تاکسی‌های اینترنتی با چالش جمع‌آوری کارت‌های سوخت از جایگاه‌های سوختگیری مواجه هستند

وب‌گاه الف

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تا زمانی که دولت تصمیم خاصی در زمینه مصارفی که بیشتر از سهمیه کارت وجود دارد؛ اتخاذ نکند، کارت‌های جایگاه‌داران کلا جمع‌آوری نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل اسنپ به قطع سهیمه تاکسی های اینترنتی واکنش نشان داد مدیرعامل اسنپ به قطع سهیمه تاکسی های اینترنتی واکنش نشان داد به گزارش عرشه آنلاین، متاسفانه از ابتدای سال 1402 سهمیه‌ی سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی - باوجود مصوبه‌ی تصویب‌شده در سال 1398- قطع شده است و کاربران راننده اسنپ برخلاف حق قانونی‌شان بیش از یک سال است که از دریافت سهمیه‌ی سوخت محروم شده‌اند.

وب‌گاه الف

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: فهرست نهایی ساختمان‌های بلند مرتبه، مهم و ناایمن در تهران را برای دادستانی تهران اعلام کردیم که تاکنون تعداد 323 ساختمان پرخطر در تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تا زمانی که دولت تصمیم خاصی در زمینه مصارفی که بیشتر از سهمیه کارت وجود دارد؛ اتخاذ نکند، کارت‌های جایگاه‌داران کلا جمع‌آوری نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی درباره تغییر سهمیه بیان داشت: سهمیه‌ها تغییری نمی‌کند و به اندازه همان مقادیری که قبلا بوده شارژ می‌شود. مدیر عملیات شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی درباره تغییر سهمیه بیان داشت: سهمیه‌ها تغییری نمی‌کند و به اندازه همان مقادیری که قبلا بوده شارژ می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تا زمانی که دولت تصمیم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: تاکنون تعداد 323 ساختمان پرخطر در تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس بانک مرکزی گفت: امروز در بانک مرکزی این توانایی را داریم افرادی را که با نرخ‌های غیرعادی سعی در ایجاد التهاب در بازار ارز و آسیب زدن به نظام اقتصادی کشور دارند، رصد و شناسایی کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: رییس کل بانک مرکزی گفت: در عرصه دیپلماسی اقتصادی نیز توافق‌های بسیار خوبی با کشورهای همسایه و شریکان تجاری‌مان داشته‌ایم که آثار آن بر بازار ارز در آینده برای همگان ملموس خواهد بود. رییس کل بانک مرکزی گفت: در عرصه دیپلماسی اقتصادی نیز توافق‌های بسیار خوبی با کشورهای همسایه و شریکان تجاری‌مان داشته‌ایم که آثار آن بر بازار ارز در آینده برای همگان ملموس خواهد بود. محمدرضا فرزین گفت:...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

پوستر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت جهاد کشاورزی از وزارت نفت برای همکاری و تلاش مستمر در مسیر تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم قدردانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره افزایش نرخ ارز طی هفته‌های گذشته اظهارکرد: درحال حاضر دو نوع تقاضا برای ارز و سکه وجود دارد که شامل تقاضای عادی و سفته بازی می‌شود. در شرایطی که نرخ تورم بالا باشد و مردم نگران حفظ قدرت خرید خود باشند، طبیعی است که تقاضای آن‌ها برای ارز، سکه، طلا، خودرو و... افزایش پیدا می‌کند وی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

: رییس کل اسبق بانک مرکزی گفت: در عرصه دیپلماسی اقتصادی نیز توافق‌های بسیار خوبی با کشورهای همسایه و شریکان تجاری‌مان داشته‌ایم که آثار آن بر بازار ارز در آینده برای همگان ملموس خواهد بود. سیگنال جدید فرزین به بازار ارز رییس کل اسبق بانک مرکزی گفت: در عرصه دیپلماسی اقتصادی نیز توافق‌های بسیار خوبی با کشورهای همسایه و شریکان تجاری‌مان داشته‌ایم که آثار آن بر بازار ارز در آینده برای همگان...

وب‌گاه گسترش

یک عضو مجلس شورای اسلامی، ماجرای 3 نرخی شدن قیمت بنزین را رد کرد.