جمعه 10 فروردین 1403

وزارت نیرو

وزارت نیرو

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو برای 5 استان غرب کشور در آستانه سال نو سیلاب سنگین پیش‌بینی کرده و سازمان هواشناسی نیز برای این مناطق هشدار قرمز صادر کرد. هشدار قرمز هواشناسی برای 5 استان غرب کشور حاکی از آن است که نزدیک شدن به رودخانه‌ها و سفر به این مناطق، احتمال بروز خسارت جانی در پی دارد. از هر 10 نفری که به دلیل سیل جان خود را از دست می‌دهند، 6 نفر بی‌توجه به هشدار‌ها برای بازدید...

وب‌گاه عصر ایران

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو برای 5 استان غرب کشور در آستانه سال نو سیلاب سنگین پیش‌بینی کرده و سازمان هواشناسی نیز برای این مناطق هشدار قرمز صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد گفت: مسیر انضباط بخشی در اقتصاد کشور، ثبات اقتصاد کلان در شاخص‌ها و متغیر‌های کلان و طرح‌های تحولی و اصلاح ساختاری که امسال شاهد آن بودیم در سال 1403 نیز با شتاب بیشتر و قدرت بالاتری تداوم یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز در 24 استان از مردم خواست از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و هشدار سازمان هواشناسی ناشی از احتمال سیل در 8 استان، از آماده باش امدادگران خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو برای 5 استان غرب کشور در آستانه سال نو سیلاب سنگین پیش‌بینی کرده و سازمان هواشناسی نیز برای این مناطق هشدار قرمز صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: پنج استان (استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان) در این دو روز، بسیار در معرض خطر هستند و از مردم و مسافران نوروزی خواهش می‌کنیم کارهای ریسکی انجام ندهند و در اماکن امن بمانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی صنعت آب کشور اظهار کرد: شهروندان با مدیریت سفرهای نوروزی، می‌توانند با انتخاب بهترین زمان سفر، مسیر و مقصد متناسب با فعالیت سامانه بارشی پیش رو از مخاطرات احتمالی وقوع سیلاب ایمن باشند. مردم و مسافران نوروزی از تردد و توقف در مسیر و حاشیه رودخانه‌ها و جاده‌های کوهستانی که احتمال وقوع زمین لغزش و ریزش مصالح سنگی وجود دارد، خودداری کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تکمیل کمربند فضای سبز شهر تهران در سال آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صنعت آب کشور با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی در بسیاری از استان‌های کشور، نسبت به وقوع سیلاب در پنج استان هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با انتقاد از انداختن ته‌سیگارها در کنار بزرگراه‌های شهر تهران گفت: انتظار می‌رود شهروندان نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که جمع‌آوری ته‌سیگارها در کنار بزرگراه‌ها کار بسیار سختی برای پاکبانان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر ضمن عرض تبریک ایام عید نوروز به هشدار سطح نارنجی هواشناسی پرداخت و اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از فردا سامانه بارش باران در استان بوشهر فعال می‌شود

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب کشور با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی در بسیاری از استان‌های کشور، نسبت به وقوع سیلاب در پنج استان هشدار داد و گفت: شهروندان محترم مسیر و مقصد سفرهای نوروزی را با توجه به فعالیت سامانه بارشی انتخاب کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز گفت: از سفرهای غیر ضروری در بازه زمانی هشدار اجتناب کنید، به هیچ عنوان در حاشیه و بستر رودخانه ها و مناطقی که مستعد وقوع سیلاب، زمین لغزش و رانش است مستقر نشوید.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با فارس از مردم خواست تا به هشدارهای هواشناسی درباره سامانه جدید بارشی توجه کنند.