شنبه 1 اردیبهشت 1403

وزارت نیرو

وزارت نیرو

وب‌گاه گسترش

تولید برق و افزایش توان نیروگاه ها می تواند کمک بزرگی برای تابستان پیش رو باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: بیش از 550 واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن هفته آینده در شهر جدید سهند هفته آینده با حضور وزیر راه وشهرسازی افتتاح می‌شود.

وب‌گاه فرارو

محسن زنگنه گفت: ما در حال نابود کردن کشاورزی و تولید هستیم که این کار باعث خالی شدن روستا‌ها و افزایش حاشیه‌نشینی می‌شود؛ آن هم صرفاً برای اینکه آقایان پشت تریبون بگویند امسال برق شهر‌های بزرگی همچون تهران، مشهد، شیراز و... قطع نشده است در حالی که این تصمیمات بخشی به حوزه تولید ضربه وارد می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تفاهم‌نامه سال 1402 با وزارت نیرو گفت: اگر ساخت و ساز غیرمجازی در حریم و بستر رودخانه‌ها انجام شود به صرف ارائه سند وزارت نیرو، قطعا حکم قضایی در کمترین زمان ممکن صادر خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

شواهد نشان می دهد که تا 2 سال آینده می توان از ظرفیت نیروگاه های بادی استفاده کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میرتاج‌الدینی با انتقاد از گرانی‌های افسارگسیخته گفت: سوال مردم از ما این است که گرانی‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و ما پاسخی نداریم که به مردم دهیم.

وب‌گاه گسترش

بحران آب و خشکسالی، مدتی است که حضور خود را در کشور پر رنگ تر از گذشته کرده است.

خبرگزاری تسنیم

به منظور بررسی پیشرفت طرح‌های اولویت دار تعریف شده صنعت برق در استان‌های تهران، قم و البرز نشستی با حضور مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران ارشد صنعت برق مناطق یاد شده در توانیر برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

با افتتاح آبرسانی به روستای هُلُر واقع در جزیره قشم، تامین آب پنج‌هزارمین روستای کشور در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی در هفته جاری به انجام می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت نیرو در گزارشی اعلام‌کرد: زمستان 1402 میزان تولید فولاد ایران 26.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرد، اتفاقی که بررسی‌ها نشان می‌دهد تامین 11 درصد برق بیشتر برای این صنایع نسبت به سال 1401 در تحقق آن نقش بسزایی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصرف برق کشور با گرم‌شدن هوا روند افزایشی خود را آغاز کرد، به‌گونه‌ای که روز گذشته (شنبه، 18 فروردین) نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از هفت‌هزار مگاوات افزایش داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تفاهم‌نامه سال 1402 با وزارت نیرو گفت: اگر ساخت و ساز غیرمجازی در حریم و بستر رودخانه‌ها انجام شود به صرف ارائه سند وزارت نیرو، قطعا حکم قضایی در کمترین زمان ممکن صادر خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصرف برق کشور با گرم‌شدن هوا روند افزایشی خود را آغاز کرد، به‌گونه‌ای که روز گذشته (شنبه، 18 فروردین) نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از هفت‌هزار مگاوات افزایش داشت.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در توضیح دستاورد‌های این تفاهم‌نامه گفت: بحث حریم و بستر رودخانه‌ها همواره محل دخل و تصرف بوده و در فصول بارش شاهد تلفات انسانی بودیم که اثر این تفاهم‌نامه، تثبیت مالکیت و صدور سند مالکیت‌ها به خوبی مشخص شد و اگر ساخت و ساز غیر مجازی در این حریم انجام شود به صرف ارائه سند وزارت نیرو، قطعاً حکم قضائی در کمترین زمان ممکن صادر می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت نیرو و سازمان ثبت، گفت: از ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها جلوگیری می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با افتتاح آبرسانی به روستای «هُلُر» واقع در جزیره قشم، تامین آب پنج‌هزارمین روستای کشور در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی در هفته جاری به انجام می‌رسد.